Gå til innhold

Har sovet 2 netter uten nattetissing..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal være lei meg for at han må ha seget litt opp av bekkenet igjen eller glad for hele netter uten å våkne (noe som er lenge siden). Er jo tross alt nesten 4 uker til termin så jeg tror jeg skal glede meg over denne pausen for blæra mi og god nattesøvn før siste inspurt. Pluttselig er han der nedi igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig er du! Jeg var selv oppe tre ganger i natt, og det er slitsomt ettersom det ikke "bare" er å sovne etterpå :) Det er nok ikke noe galt eller noe, så tror nesten du bare kan nyte denne pausen :=)

Skrevet

Jeg var aldri på do mer enn 1 gang pr natt sist heller men det merkes å ikke våkne en gang, skal nyyyyyyte d så lenge det varer. :D

Skrevet

Hehe, nyt det. Her i gården er det slik at hvis jeg våkner om morgenen og merker at jeg faktisk har sovet siste 3-5 timer uten å gå på do så tenker jeg; WHAT??? Og må virkelig kjenne etter at magen er der ennå. Så står jeg opp og kan knapt røre meg for blæra er sprengferdig...

Skrevet

Heldige du!

I natt var jeg oppe 4 ganger for å gå på do, alle gangene med "sprengt" blære (fylt opp med ca 10 dråper urin..).

Smertefull vagging til toalettet. Pluss at jeg våkna to ganger fordi gubben snorker noe så innmari. Heldigvis sovna jeg like fort igjen alle gangene SELV OM jeg hisset meg opp noe forferdelig pga snorkinga, hehe..! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...