VåreSøteSmå Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Har fått helt kick på den,og vurderer å kjøpe en.(sportsdelen,ikke bagdelen)! -Men lurer på kordan den er på snø/is osv? -Gå tur (lange og korte turer)? -Sies at den ska være ergonomisk for ungene,liker deres unger den? Er dette en vogn man kun bruker i byen å shopper med eller kan den brukes til turer osv i alt slags vær? Er dere fornøyd med den eller blir det til at man fort bytter den ut igjen?
mer enn bare mor Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 har hørt at den er vanskelig på snø og slaps pga hjulet ( men det går kanskje an å ha forskjellige typer hjul på den?) den er visst en drøm på kjøpesenter o.l. fordi den er så lett å svinge, men vanskelig på ujevnt underlag.. og så har jeg også hørt om noen som har problemer at hvis vogna blir for tung (feks når du har vært i butikken) ved at håndtaket blir skyvd lenger ned av seg selv.. i alle fall hvis du er høy selv kan jo dette bli et problem.
VåreSøteSmå Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar D e 2 hjul framme på den.som snurrer,men kan låses og om man vil d. Er ikke høy men mannen e kanskje litt høy da.men er jo sånne hakk den ska gå i..hmm. Er det noen andre med erfaringer?? Ser folk selger de litt etter de har kjøpt. Er det fordi dokker ikke e helt fornøyd eller andre grunner? e jo ikke så ofte snø og is her,men den må jo kunne brukes på det,siden det da blir eneste vign vi ska ha isåfall. Håper det er flere som kan svare Kom med positive og negative erfaringer,blir gla for begge deler Og btw, ser den rar ut eller e den kul? eg digget den,men mannen holdt på å le seg ihjel... hehe. E d bare eg som e rar eller hur?
Dr. Google Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har kjøpt denne vogna. Jeg elsker hvordan den ser ut, har bagdelen på. Har jo ikke fått brukt den, for babyen er enda i magen;) Men tror d har litt å si hvor du skal bruke den, kansje ikke beste vogna når det kun er grusveier osv. Men tror jeg blir fornøyd :-)
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Tja,ekkel på grusveier,fortauskanter,og på snøføre. Så hvis dere kun skal trille på bar asfalt og i butikker,er den kjempegod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå