Gå til innhold

Hva ville dere servert på bryllupsfest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha bryllupsfest i etterkant av bryllupet vårt og har vært i kontakt med en som kunne lage mat. Han forslo reinsdyrstek, rådyrstek eller kalvestek. Kunne også velge noe annet. Hva er best av dette? Er ikke så glad i altfor "vilt-smak", men liker feks godt hjortekjött. Vet ikke om jeg har smak rådyr... Er det godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Helt personlig ville jeg valgt tapas fra en god leverandør hvis jeg skulle hatt bryllupsfest. Men mitt bryllup er jo bare på drømmestadiet, da hehe:-D

Jeg liker også hjort best....... men det var vel egentlig ikke et av alternativene.... Kan du ikke be om noe annet, da, hvis du er sånn i tvil? And er også godt...... og en helt annen type kjøtt :-D Lykke til med valget!

Skrevet

Ja, tapas er godt, men det skal være noe ordentlig middag av noe slag og ikke koste skjorta (siden vi allerede har hatt bryllup i Thailand og nå skal samle noen venner i etterkant). De jeg var i kontakt med hadde bra priser og jeg vet av erfaring at de lager god mat, men de ikke så "moderne" kanskje.

Skrevet

Hvis du ikke er så glad i vilt, så gå for kalvestek.

Jeg for min del liker ikke vilt og iallefall ikke kalvestek.. kanskje jeg er merkelig, men syntes smaksforskjellen mellom okse og kalve stek er stor og syntes kalv nesten nærmet seg vilt i smaken....

Hmm..kanskje jeg er rar ja.he he.. men men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...