Gå til innhold

Billigtester vs. ClearBlue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM 14. januar, det vil altså si at jeg er 3dje dagen over nå. Tok en billigtest med morgenurin i dag, men den ble negativ. Ca. 5 dager etter det jeg mener var EL fikk jeg ganske vondt i korsryggen. Men det varte bare den kvelden, kjente ingeting senere, Har heller ikke hatt den store "godterisyken" som jeg bruker å ha rett før mensen, og håret mitt som bruker å bli fett bare timer etter at jeg har vasket det. Har hatt smått med murringer, men altså ingen TR. Synes puppene ser litt annerledes rundt areolene (eller hva det nå heter :P), men dette kan jo være innbilning.

Så altså, mitt spm: Er det noen som har fått negativt svar på billigtester, men likevel fått positivt på ClearBlue?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville heller kjøpt en cb-test! Jeg stoler mest på de :)

Skrevet

Ja, holder på å vurdere det :) Har ikke fått mensen enda, men så har jeg jo sett at det er flere som går en del dager over IKM, men så plutselig fått TR likevel, så vet ikke helt hva jeg skal tro på :)

Skrevet

Jeg ville ventet til mandag, og hvis mensen ikke er kommet, ville jeg kjøpt en cb-test. Ville ikke stolt på billige tester. Men det er min mening da :) Synest det er så ofte at folk lurer på om, er dette skyggestrek? osv... Med cb har jeg ihvertfall erfart at jeg får et riktig svar.

Skrevet

Ja, hvis jeg ikke har fått TR i morgen mandag så skal jeg til apoteket å kjøpe en CB :) Håper bare ikke at TR ikke kommer bare fordi jeg har vært litt stresset den siste tida =/ For det har skjedd før... Men krysser fingrene likevel :D Stakkar sambo ble skikkelig skuffet da jeg fikk negativ test i går morges :(

Skrevet

Testa positivt på ikm sist gang dagen med billig test, alle de gangene jeg har testa negativt har jeg ikke vært gravid.Stoler på de.Blir dyrt å kjøpe cb skal en teste før eller ved ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...