Gå til innhold

Mormor Tralle Tone Troll har jammen meg hatt bursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tamtaratamtamtamtatatadaaaaaaaaa

Gratulerer så masse med dagen du nettopp har hatt.

Håper du hadde en super god og deilig dag.

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Weee! Gratulerer så mye med overstått til Mormor Tralle Tone!

Håber du hadde en fantastisk dag med kake og flagg og godt selskap :-)

bursdagsklem fra

Gjest amandine
Skrevet

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Hurra hurra og en klem herfra!

Skrevet

Tuuusen takk! Endelig var det noen som husket det.... Neida, tøyser bare.

Dagen ble IKKE som planlagt. Dvs, selve dagen foreløp jo som planlagt stille og rolig. Ble vekket av gubben og guttongen om morgenen. De trnge hjelp! Jada, dro meg ut av senga og tuslet ned. Der kom guttongen farende rundt halsen på meg og ga meg smellkyss og klem og gratulerte med dagen. Fikk dvd film hos dem. Mamma mia. Gleder meg til å se den, er ikke kommet så langt enda. Dro ned til et vennepar å drakk akffe på kvelden etter ungene var lagt. (svigermor bor jo i samme hus som oss, så vi har barnevakt altså.

Skulle feire med kaffe og kake lørdag med familien. Men den gang ei.

Fikk magesyke, både gubben og jeg. Knallvondt i magen, bodde på do og

hadde vondt i hele kroppen. Alle muskler og ledd verker.

Er bedre nu da, men måtte avlyse selskapet!

Heldigvis er ungene friske!

Guttongen var i bursdag hos en kompis i går, og hos to klasse venninner i dag.

Skrevet

For en sløv gjeng vi er! Gratulerer med overstått. Kjedelig å bli syk når det skal feires, håper dere tar det igjen nå som dere er friske.

Skrevet

Veldig på overtid her, men gratulerer så mye med dagen som var.

Håper dere har blitt bedre, og kanskje fått feiret litt på etterskudd:)

Skrevet

Takker og takker.

Nu i helga ble det ei litt amputert feiring. Lillemor ble nemlig syk fredag, så da takka min forholdsvis nyopererte mamma nei til invitasjon. Redd for smitte under rehab etter drypp før jul med påfølgende operasjon i romjula.

Så i går ringte en tante å lurte på om vi va hjemme. Joda, advarte nu med at lillemor hadde nærmere 40 i temp og va forkjølet, men som bhg"tante" e ho jo vant med basiluskan fra bhg. Så ho å dattern kom. Hev i hop ei marsipankake på nullkommasvisj. Den BLE faktisk spisende, også hadde vi en koselig stund med kaffe å kake. Litt rester av julekake dukka det også opp på bordet.

I dag kom svigersøstern og gubben på besøk. Koselig det også. Særlig siden han elsker marsipankake!

SAtse på at vi e frisk når gubben feire 46 årdag og æ har morsdag samme dag. Får invitere folket da! Ble så inspirert av den der Freia reklamen som var med F&B sist. Så har store planer om diverse kaker fremover. Ha skapet fullt av kokesjokolade i diverse varianter.

Gjest amandine
Skrevet

Så hyggelig det hørtes ut! Jeg er veldig for litt feiring her og der! Og veldig glad i å bake... jeg er veldig glad i det svenske ordspråket: alle disse dager kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet.. Viktig å sette pris på alle dagene innimellom! Fortsatt god feiring:)

Gjest amandine
Skrevet

Hjelpe og trøste her var mye veldig:) Sukk sukk lover å lese gjennom i fremtiden ha ha

Skrevet

ha ha ha ha amandine. korrektur er for kyllinger.... gjentagelser er for ivrige sjeler, og iver er et godt tegn :-)!!!

Skrevet

Kjære trallemormor gratulerer med dagen som har vært!!!!!

også håper jeg at alle syke har kommet seg litt igjen!

Gjest amandine
Skrevet

Og når jeg leser sånne kommentarer må jeg bare smile! Godt å se deg, Dritgrei!

Ivrig hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...