Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Hadde det med x'n for noen år siden ja!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 jeg var gift og hadde en på si jeg og,men kan ikke si jeg er stolt av det. Hadde en vanskelig ekteskap med en mann som drakk og brukte dop.ikke noe snill i det hele tatt,jeg fikk oppmerksomhet av en annen og da var det gjort.Ingen unnskyldning det,men det skjedde.Jeg skilte meg men jeg likte ikke elskeren min ,så blei ikke noe der heller.Men det ga meg dyttet til å reise ifra min mann.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Ja til det første, nei til det andre spørsmålet. Kunne ALDRI vært utro mot min mann.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Har ikke en fast elsker, men har vært utro flere ganger!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Nei til om jeg er i forhold, men kunne tenkt meg en elsker;)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #9 Skrevet 17. januar 2009 Nei, men jeg skulle ønske at jeg hadde det!! Helt seriøst, for mannen min vil ikke ha sex med meg og jeg har ikke hatt sex på 1,5 år. Grrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå