Leamamma Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Funker det så bra som de sier? Jeg tenker at de kjendisene som reklamerer for dette produktet har så mye penger at de ikke trenger stille opp på en juksereklame for noe som ikke virker. Så tror liksom at det er noe i det. Men lyver jeg bare for meg selv nå? Hehe.. noen som har prøvd det og vil dele erfaringer?
mathildes mamma Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Ha, ha, det innbilte jeg meg også, så jeg bestilte det (er vel ca 3 år siden nå). Det fungerte overhode ikke på meg, jeg ble mye verre! Jeg følte meg tørr og fikk flere småkviser enn jeg noengang har hatt... Det som funket på meg var MD formulations fra hudpleier (jeg prøvde mye annet før det). Etter et halvt år med MD, brukte jeg Shisheido en periode og jeg fikk ikke tilbakefall. Så nå bruker jeg Shisheido (ansiktsfoam, rensevann, dag og nattkrem) og det går greit. En kvise i ny og ne har vel de fleste. Men mitt råd er: styr unna Proactive!
Leamamma Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 Takk for svar. Var redd for det ja. Noen andre som har prvød?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 det funket veldig bra på meg, men ettersom jeg har forstått er det tilsatt mye parabener og silikoner osv... sluttet å bruke den fordi gravide ikke skulle bruke den... jeg er utrolig fornøyd med dermalogica produktene, og det vet jeg om mange flere som er også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå