Gå til innhold

simo 2009 modellen, når kommer den på markedet?


Tilde mai -09 + spire okt -10

Anbefalte innlegg

Tror jeg heller mot simo vogn, men har lyst til å se 2009 modellen før jeg bestemmer meg, men det begynner jo å haste litt med å få kjøpt vogn. Trodde jeg hadde masse tid jeg da jeg har termin 15.mai, men så sa ei venninne at de fleste vogner må spesialbetilles og det kan vaære 2-3 mnd leveringstid. stemmer dette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte simo vogn denna uka, fikk den samme dag. Så det har vel mye å si hvor man kjøper det...

 

Vet ikke når den nye vogna kommer, eneste jeg vet er at den nye brunfargen visst nok ikke er så fin i følge dama på babyshop...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) de er kommet :) den brune er kjempe fin!!!

leveringstid man skal regne på hver vogn er 6 uker i bestilling. Kan gå lengre også!! så vær ute i god tid!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kommer nok ann på hvor du kjøper vogn i forhold til hvor lang leveringstid det er...!!

Vi var hvertfall å så på Simo vogna 2009 for noen uker så den har kommet....og ja...den brune er kjempefin!!!Hadde sååå lyst på den men ble alt for tungvint med bagasjerommet på bilen!Tungvingt når man må ta av understellet, trøkke toppen innerst i bagasjerommet for så sette understellet på høykant!!Ble litt dyrt med større bil i tillegg;)

Så da endte vi opp på emmaljunga i stede og de har 6-8 ukers leveringstid!

Lykke til med vognshoppinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...