Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hjelpes! Jeg er så humørsyk om dagen! Jeg kan kjefte og smelle og banne for den minste ting og bruker så vannvittig mye energi på å henge meg opp i detaljer. Stakkars stakkars samboeren min. Selvsagt tar jeg meg sammen så godt jeg kan, men innimellom bare renner begeret over. Han er verdens snilleste og gjør alt han kan for at jeg skal ha det så bra som mulig. Og tenk, det er irriterende det! Håper dette ikke varer svangerskapet ut, for da vet jeg ikke hva jeg... eller han gjør. Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå