Gå til innhold

Tok en graviditets test idag, og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en svak svak strek. måtte ta den i lyset for og se. samboer så streken han også..hehe, men han sa den var veldig svak og tok ikke den testen pos... har ikm til Tirsdag. er det sånn at en strek er en strek, eller kan det komme skygge streker og da testen ikke er pos.. eller hva tror dere jenter..

Tok en test idag for at det kansje blir litt vin i kveld, bursdags fest. men tror jammen det blir alkoholfri hos meg i kveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Nelly,

så utrolig spennende... kanskje pergoen hjalp... håpe håpe...

Jeg har ikke IKM før fredag, skal på fest i kveld selv, men kommer uansett til å drikke alkoholfritt, tar ingen sjanser...

Har ikke så mye erfaring med streker og skyge streker, for jeg tester vanligvis ikke, men har tenkt til å begynne med det nå grunnet pergoen....

Hold oss andre pergo jenter oppdatert ;-)

Skrevet

Jeg tok også en test i dag, vanlig clearblue. Så akkurat det samme som deg, en tynn, nesten usynlig strek. Lurer på om den streken er der når det er negativ test? Den var så tynn og svak at man måtte ta testen i lyset for å se, som du sier....

Noen som vet?

Lykke til Nelly :)

Skrevet

Hei jenter/damer:P

Jeg fikk en slik test forrige PP, så jeg var nesten sikker på at jeg var gravid men... (ikke for å skuffe dere) Det var jeg ikke.. :( for tante rød kom i strie strømmer :(

Men kan jo være at dere er gravide alikevel:) så ta en ny test.. Jeg tok selv test i dag og venter mensen til tirsdag, ikke noe tegn til positiv:(

Skrevet

Jeg har vært så sikker på at det gikk denne gangen, men nå tror jeg at det nok ikke gikk likevel.... Da er det bare å vente på tanta.

Huff, det er deprimerende dette her, fra neste pp skal jeg slutte helt å teste, slutte p vente. Jeg har liksom satt livet litt på vent pga dette, ikke turt å ta meg en fest eller et glass vin for den saks skyld. Har heller ikke turt å trene hardt som jeg pleier, for jeg har vært redd for å ødelegge noe. Men merker at jeg blir veldig lei meg av dette.....

Skrevet

det var en test fra billigtester.no, en stav. huff.. vil jo så gjerne at dette har klaffet. ja, livet blir liksom satt på vent,,

Skrevet

det var en test fra billigtester.no, en stav. huff.. vil jo så gjerne at dette har klaffet. ja, livet blir liksom satt på vent,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...