entyrogenløvinne Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det, bare ha jenter eller be med følge? liker ikke så mye styr rundt meg selv, men føler jeg må ha en liten feiring liksom... :-) Hvordan feiret dere?
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Er ikke 30 ennå og det eneste jeg vet er at det skal feires. Det skal være fest, jentekveld, kanskje? Alkohol, i allefall. Høye hæler, skal skride inn i det neste 10år på stiletter.
Mayken Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg fyller 30 nå i slutten av Januar. Har ikke tenkt å feire da jeg er høygravid og sliten. Orker ikke å stelle til noe greier. Men tenkte å gå ut og spise sammen med sambo.
Gjest mphs Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Jeg feiret det tre ganger. Først på restaurant med søster, svigerbror og noen venner. jeg spanderte 7 retters middag og så betalte hver og en for drikken selv. Så på restaurant med mine foreldre, søster og svigerbror noen dager senere når foreldrene kom på besøk. Foreldrene mine spanderte. Så fikk jeg flybilet til Miami fra kjæresten min som på den tider reiste jorden rundt og da vi møttes feiret vi også)
Xempel Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Jeg og mannen hadde lenge fantasert om å feire dobbel 30årsdag for vi fyller året ganske på likt, men så kom det en liten gullunge rekende på ei fjøl to uker før min dag, og så forsvant hele greia i ammetåka gitt.. Men tror vi spiste en bedre middag hjemme, og fikk nærmeste slekta på besøk.. ikke helt sånn jeg så for meg 30årsdagen min, men det betydde plutselig ingenting når jeg nettopp hadde blitt mamma Får ta det igjen når jeg blir 40 hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå