Gå til innhold

Hjelp, jeg hoster så jeg blir sprø!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært forkjølet en ukes tid nå, og nå hoster jeg slim fra lungene så mye at ribbeina er seriøst vonde! Våknet i hele natt hver gang hostet fordi det gjør så utrolig vondt!

Vil hostedempende eller noe sånt virke? I så fall hva? Har aldri brukt hostesaft eller noe før jeg. Men nå begynner jeg å bli rimelig desperat her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Jeg hoster også mye men det er pga Kols.Kan ikke gå på de vanlige medisinene mine under svangerskap eller amming.Bruker derfor Solvipect Comp. Dette er hostesaft som er reseptbelagt, men veldig effektiv.Ellers har jeg funnet noen hostedempende urtetabletter som er veldig bra. De heter Fribol og selges på apoteket.(De i en hvit plastboks) Finnes visst flere sorter.Disse ble anbefalt både av lege og jordmor.

God bedring.

Skrevet

Du kan prøve Bisolvon. Kjøpes reseptfritt på apotek. Fås som hostesaft, tabletter og brusetabletter. Den hostesaften har reddet meg de siste ukene. Ikke smaker den vondt heller. Den letter opphostingen av slim, og funker kjempefint. God bedring og lykke til:0)

Skrevet

Blei anbefalt Solvipect og Fribol urtedrops-greier på apoteket i dag, men jeg hoster jo like mye:( Gruer meg sinnsykt til natta nå...gjør jo så utrolig vondt å hoste!!! Æææææ!

Skrevet

jeg har hatt det samme i flere uker... var hos legen og fikk ventoline (fordi det var helt trygt når man er gravid), og det åpner virkelig opp, og jeg får opp mye mer slim og gørr etter jeg begynte på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...