Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 på pakken står det nemmelig 3 ganger i døgnet, men trodde jeg fikk besjed at man kunne gi hver 6 time sist da snuppa var på sykehuset. noen som husker om dette er riktig?
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Du skal vel gjøre som pakken sier så lenge du ikke har fått beskjed om annet av din lege i dette tilfellet.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2009 men 3 ganger i døgnet er jo ganske lite når hun har 39,7 i feber å skikkelig dårlig.. så det ikke før tidligere i dag så har gidd hver 6 time siden i går, det vil si hun har fått 3 stykker fra halv 7 i går til halv 8 i dag da.. hmmm.. feberen stiger nemmelig etter 1 1/2 å da er det lite med 3 i døgnet siden hun måtte få i natt også, men men får vel lese først neste gang..hehe
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 Feberen er jo ikke farlig i seg selv, men det vet du sikkert. Hvis almenntilstanden er mye redusert pleier jeg å gi paraceten va 1/2 t før måltidene, for å få i ham litt mat og drikke.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 ja det vet jeg, men hun er slik som blir skikkelig utslått når hun har feber.. det var smart det har jeg ikke tenkt på.. har fått hun litt melk siden vi sto opp.. snakket med legevakten i ste å de sa vi kunne ta oss en tud vist vi ville for hun syntes det var litt merkelig at den steg så fort opp igjen å at jeg ikke har sett at den har bikket under 38 når hun har fått stikpille.. har målt hun jevnlig etter hun har fått det for å følge med om den faktisk synker å går fort opp eller om den ikke synker.. så da får vi se hva de finner ut senere;) hun er jo forkjølet å hoster en del å hun har hatt noen luftveisinnfeksjoner før så kansje det er det igjen. men har aldri hatt så høy feber da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå