Grigri m/3 gutter Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Dette gidder jeg ikke mer! Jeg er 7,5 mnd gravid med tvillinger, og megasvær og det i seg selv er ikke abre enkelt. Så har jeg slitt med bekkenløsning siden uke 12, så nå kan jeg omtrent ikke gå fra kjøkkenet til stua. Jeg sukker og pruster ogstønner for hver ting jeg gjør. Jeg hater senga, der har jeg mest ubehag, alle med bekkenløsning vet hvor artig det er å snu seg, og nå har jeg begynt å kjenne at et bein eller noe i bekkenet glir/knepper når jeg rører på meg. Wtf? Så har jeg tydeligvis nedsatt immunforsvar for sykdommene kommer i kø, først hadde jeg omgangssyke(hurra), så fikk jeg UVI(pytt), etter den kom soppinfeksjon(pokker), og nå har jeg vondt i halsen og hodet og alle musklene, er det da influensa? Jeg klarer ikke å sove eller være våken, sitte, ligge eller stå, hoste vil jeg gjerne men musklene mine virker jo ikke. Og jeg skal gå gravid en mnd til??! På dette viset?? AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggggg! Tror jeg legger meg på motorveien litt.
Skorpionen<3 Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Nei, jeg vil ikke skyte deg. Jeg vil heller ambefale deg en tur til legen. Det høres nemlig ut som du har fått den berømte influensaen, så kom deg av gårde å få tak i noen medisiner. Jeg skjønner dette kanskje ikke er så veldig lett siden du har bekkenløsning, men influensa er ikke så godt det heller. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå