Trouble Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har brukt disse produktene en tid... og har vært veldig plaget med "kviser" (ikke helt vanlige kviser men vet ikke helt hva de heter). I en uke nå har jeg latt være å bruke produktene... men bare vasket med vann og brukt a-krem...og har blitt mye bedre Noen som har erfaring med MK, og har opplevd "kvise"lignende greier i fjeset???
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 ja, jeg både bruker å selger de;) hvor lenge brukte du de før du stoppet da? om man har en del kviser kan man ofte gjerne få flere før det går bort, dette skal du egentlig bli fortalt men skjønner jo det at det har du ikke blitt.. du har vel gjerne akne hud kan jeg tenke meg? brukte du timewise serien eller akne serien da?
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg bruker timewise serien og er veldig fornøyd. Fikk først mer kviser, men etter 4-5uker så jeg stor forskjell.. Nå har jeg bare litt kviser når det er mens ol, men er ellers veldig fin. Mitt råd er å fortsette noen uker til å se. Ikke gi opp enda. Det er bra og milde produkter fra Mary Kay. (Har jeg erfart ihvertfall, og vil fortsette å bruke de =) )
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 ja som hun over her sier er det bare å fortsette..kvisene skal gå bort når du bruker det, men det er litt variert hvor langtid det tar på hver enkelt... men vist ikke kan du eventuelt prøve akne serien da.. men tror du skal prøve timewise en stund først
Trouble Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2009 Jeg har ALDRI vært plaget med kviser (har hatt en her og en der innimellom, men ikke ofte og aldri mange)! Husker ikke helt når det begynte, men kan tenke meg det var rundt de tider jeg startet med disse produktene (nærmer seg vel 2 år tenker jeg). Bruker timewise serien, for det er jo ikke kviser jeg har... (er små små klumper som bare "ligger under huden").
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå