*Lykkeliten* Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Hei! Ser at du har hatt brunlig utflod, selvom du er gravid.. Når i sykluset hadde du det? Jeg begynte å spotte 6 dager før ikm.. Og nu er jeg en uke over ikm, men enda har jeg ikke fått mensen.. Føler meg veldig gravid,, vi har prøvd i ett år nå.. Aldri før har jeg opplevd det her.. Bestilte tester på nettet igår, dem kommer kanskje imårra. =) Symptomene mine: -ømme pupper -super trøtt, sover flere timer om dagen også -murringer i en uke nå -verker i korsryggen -tørst -uteblitt mens(en uke over ikm) -fryser lett -sulten hele tia -hvis jeg løfter noe, kjenner jeg tak nederst i magen og i korsryggen..nesten litt ømt Tør ikke å drømme om at jeg er gravid engang, før jeg har en positiv test foran meg.. =) Ønsker alle dere andre lykke til videre på ferden! =)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Dette er i alle fall symptomene jeg har hatt de 3 gangene jeg har vært gravid - så masse lykke til
*HØYESTE ØNSKE* Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Lykke til, håper testen snart lyser positivt mot deg!!! Jeg er tre dager over IKM, men testen i dag tidlig viste negativ. Symptomer har jeg hatt siden EL, med mye murringer, mye tissing, sulten, fryser eller svetter, hissig, tar lett til tårene, oppblåst, mye promping, ømme pupper og den dagen mensen skulle komme, hadde jeg "vanlige" menssmerter. Hormonspiralen ble fjernet 15.des og fikk blødninger 17.des. Ut ifra dette hadde jeg EL i romjulen/nyttårsaften. Kan det være at IKM bare er forsinket fordi det ble kluss når jeg fjernet spiralen? Legen sa at alt kom til å gå som vanlig etterpå. Jeg blir frustrert av å ikke vite og ikke forstå dette.
*Lykkeliten* Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. januar 2009 Tuusen takk for lykkeønskninger! =) Har enda ikke fått mensen, heller ikke testene mine.. Hehe.. Har også merket at jeg har fått mini blære, hehe.. Tisser heeele tia.. Hadde også el i romjulen, Tror det var 27des eller 28.. ikm var ihvertfall 10jan.. Jeg har hatt kluss i sykluset helt siden vi startet prøvinga.. Så det er nok mulig at mensen blir forsinket pga det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå