Fraggelhysa! Skrevet 17. januar 2009 #1 Skrevet 17. januar 2009 Sønnen vår får ikke nugatti på skiva, de fleste gangene han spør så "har vi ikke". Men: Kjære lille venn, mamma er nugattiholiker, vi har alltid en boks i skapet og mamma spiser det stort sett hver kveld.. Flere med dobbeltmoral her?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. januar 2009 #2 Skrevet 17. januar 2009 Hehehe - når vi går i butikken så sier Daniel: Den er god! Og peker på sjokoladen. Nei - den er ikke god - det er ÆSJ! Så går vi videre - og kommer til potetgullet! Den er GOOOD - nei Daniel. Den er iallefall ÆSJ. Æsj den mamma - sier han da. Vi runder kjekshjørnet og smågodt - hylla + alle de forskjellige brustypene. Den er god, mamma! Nei, det er ikke godt idag. Hele butikken er bare æsj-æsj. Slik kommer jeg meg ut av butikken uten at Daniel får NOE godteri. Etterpå sender jeg inn samboeren for å kjøpe både det ene og det andre Slemt? Det funker - enn så lenge )
xxxJulianexxx Skrevet 17. januar 2009 #3 Skrevet 17. januar 2009 Jeg kaller det ikke dobbeltmoral, jeg kaller det en god forelder;o)
wirre;o) Skrevet 17. januar 2009 #4 Skrevet 17. januar 2009 jeg drikker cola fra kopp.. det er voksendrikke-kaffe... Ehhh.. ser hun colaflaska er det bus bus bus bus.. Man lærer seg noen triks etterhvert.
Ella78 m/ A&M Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Haha, det med kaffekoppen skal jeg huske, det var lurt. (Junior er bare 5,5 mndr enda)...
Omr Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Nå får jeg sikkert slengt mye dritt her... men jeg synes ikke dette er noen gopd måte å gjøre dette på. Hvis ungene har smakt godteri - og liker det - så vet de jo at det er namnam... Men mamma sier æsj... Så når de en dag skal putte noe som virkerlig er ÆSJ i munnen, så virker ikke mammas "æsj" - for det mamma sier er æsj, er jo godt! Sats heller på å fortelle at det er godteri en skal kose seg med på lørdag. Så får heller bare mamma fortsette å spise i smug (gjør det her også, sjø, og det er ikke sjeldent at ungene får godteri på hverdag...). Kaffekopp til brus er lurt. Samme er å legge litt smågodt i en boks, som ikke knitrer når mamma skal snike seg til en bit på kjøkkenet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå