Gå til innhold

Jeg har en synd å bekjenne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår får ikke nugatti på skiva, de fleste gangene han spør så "har vi ikke".

Men: Kjære lille venn, mamma er nugattiholiker, vi har alltid en boks i skapet og mamma spiser det stort sett hver kveld..

Flere med dobbeltmoral her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe - når vi går i butikken så sier Daniel: Den er god! Og peker på sjokoladen.

Nei - den er ikke god - det er ÆSJ!

Så går vi videre - og kommer til potetgullet! Den er GOOOD - nei Daniel. Den er iallefall ÆSJ.

Æsj den mamma - sier han da.

Vi runder kjekshjørnet og smågodt - hylla + alle de forskjellige brustypene.

Den er god, mamma!

Nei, det er ikke godt idag. Hele butikken er bare æsj-æsj.

Slik kommer jeg meg ut av butikken uten at Daniel får NOE godteri.

Etterpå sender jeg inn samboeren for å kjøpe både det ene og det andre :D

Slemt?

Det funker - enn så lenge :o)

Skrevet

Jeg kaller det ikke dobbeltmoral, jeg kaller det en god forelder;o)

Skrevet

jeg drikker cola fra kopp.. det er voksendrikke-kaffe...

Ehhh.. ser hun colaflaska er det bus bus bus bus.. Man lærer seg noen triks etterhvert.

Skrevet

Haha, det med kaffekoppen skal jeg huske, det var lurt. (Junior er bare 5,5 mndr enda)...

Skrevet

Nå får jeg sikkert slengt mye dritt her... men jeg synes ikke dette er noen gopd måte å gjøre dette på.

Hvis ungene har smakt godteri - og liker det - så vet de jo at det er namnam... Men mamma sier æsj... Så når de en dag skal putte noe som virkerlig er ÆSJ i munnen, så virker ikke mammas "æsj" - for det mamma sier er æsj, er jo godt!

Sats heller på å fortelle at det er godteri en skal kose seg med på lørdag.

Så får heller bare mamma fortsette å spise i smug (gjør det her også, sjø, og det er ikke sjeldent at ungene får godteri på hverdag...).

Kaffekopp til brus er lurt. Samme er å legge litt smågodt i en boks, som ikke knitrer når mamma skal snike seg til en bit på kjøkkenet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...