Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Hvorfor er det slik at folk er så frekke her inne på anonymsidene? Er det pga at vi kan skrive hva vi vil og sette anonym bak? Tenk på at det sitter en mor foran pc`en på andre siden også, og kasnkje blir veldig såret. vi skal jo hjelpe hverandre vi mødre,ikke slenge dritt bare en liten tanke i natten..vi har nok av folk hjemme som stiller krav til oss å er kritiske, så tenk på det neste gang du vil skrive noe negativt... alle prøver jo å gjøre det beste de kan:-) Stooooor nattaklem til alle!!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Et råd må være å ta alt man leser her inne med en spade salt. En stooor en. Helst en snøskuffe. Å bli såret av hva vilt fremmede, og til tider hormonelle, mennesker skriver her inne, er omtrent like nyttig som å slå seg selv i hodet med en stekepanne gjentatte ganger. Folk som er negative og i beste fall frekke bruker gjerne dette forumet som en ventil. Hverdagen suger, ungen griner, hormonene raser, bekkenet krangler, gubben er udugelig.....grunnene er mange. Og da kan det være godt å slippe sine indre demoner løs og skrive ting man ikke kunne drømt om å si høyt. Personlig syns jeg det er helt ufarlig å ytre meningene mine med nicket synlig. Alt jeg skriver her, kan jeg stå for i den virkelige verden. Men hver sin lyst, vettu!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Kjære deg, man blir ikke såret fordi det er NYTTIG... analogien din er fjollete..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Ett råd er vel å bruke de andre forumene hvor man ikke kan være anonym hvis man vil være seriøs,. Jeg ville aldri lagt ut problemene mine på anonym sidene, er jo bare dritt her jo.. Er aldri her inne, kun idag hvor sønnen min insisterte på å stå opp 05 og jeg kjeeeeeeeeeeeeder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå