Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 er gravid med vårt andre barn, og han jobber utenlands. Nå hadde han prøvd å ringe meg 10 ganger fra en kollega sin mobil, og jeg hørte den ikke. er 1 time siden han hadde ringt sist. han sende en melding å ba meg ringe, det var viktig. så ringte jeg opp igjen nå, mobilen hans var slått av, ringte på kolegaen hans i stedet. fikk snakke med han. da ble han bare sur å ville ikke si hva som var viktig fordi jeg ikke hadde avsrt på mobilen. bare at det var noe som ikke var bra... blir så irritert. sa at jeg ringer i morgen, og da sa han at jeg får gjøre det hvis han gidder ta telefonen... kanskje han alldri skal ta telefonen når jeg ringer mer... er såm forbanna og såret for å si det mildt! går da ikke ann å si sånt. ble litt langt sorry.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Unnskyld hvis jeg er frekk nå, men er fyrens mentale alder 12 år...? Han ringer deg opp igjen hvis det er virkelig viktig.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 furter fordi du ikke tok tlf da han ringte? hallo da..du ringte jo han opp igjenn. Barnslig oppførsel synes jeg..Av han altså..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 ja takk.. det er det jeg mener å. er umulig å ha en diskusjon med. tingen er at det kan være veldig viktig å. kanskje i den grad at mora hans er død (håper selvfølgelig ikke det!) men han er så egen noen ganger at han ikke gidder å si det.. åååååå... men fikk ut mye frustrasjon her nå. tror nesten han må gå i terapi eller noe jeg, så han lærer seg å snakke!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Nei, du må gå i terapi for å forstå at slike menn ikke er klare for hus og hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå