Gå til innhold

Romantisk helg i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller en annen storby for å feire mannen min sin 30-års dag i mai. Gode tips takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du vite om ting dere kan gjøre sammen i London eller om det er romantisk nok?

Ja det er det, og det blir hva dere gjør det til om dere så hadde reist til Bergen;) (Molde, whatever, pick your town)

Tips til romantiske ting i London;

Champagnetur med London Eye.

Tur til Hampton Court, og piknik i den nyyyydelige hagen der, eller Kew Gardens.

Båttur på Themsen.

Lunsj på Marneys ved Marneys Pond i Kingston.

Det er uendelig mye å ta av i London, jeg for min del elsker byen og reiser dit til torsdag, på romantisk/kjæreste/shopping/opllevelsestur:)

Skrevet

Ingen av oss har vert noe særlig ute å reist å sånn.. Er det noen spesielle hoteller i London som er ok til en sånn tur? Har ikke råd til det dyreste, men vil ha en grei standard.

Skrevet

Oiii, hotell ja. Det er ingen enkel sak. Det kommer helt an på hvor sentralt dere vil bo.

Jeg kan ikke anbefale deg noe konkret hotell, men jeg kan anbefale deg områder og hvor du kan finne hoteller på nett.

Først og fremst områdene;

De sentrale;

Earls Court

Bayswater

Paddington

Kensington

St James Park

Kings Cross

Disse er veldig ålreite, og veldig sentrale. Ting i nærheten er også bra.

Mindre sentralt;

Richmond

Kingston

Hvor lete;

hotels.com

needahotel.com

book.com

expedia.no

hotellweb.no

finn.no (faktisk ålreit, men her finner du ikke de billigste ålreite hotellene dessverre)

Egentlig er det lettest å finne søkemotorer for hotell dersom du selv googler det, hotell, london

Når det kommer til fly vil jeg faktisk anbefale Ryanair, rett og slett fordi det du sparer på å fly billig kan du heller legge i hotell!

Vi betalte 10 kr tur retur for to pers denne gangen. (samt litt tillegg for bagasje og slikt som kommer etterpå)

Ryanair har forresten salg AKKURAT NÅ, så løp og kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...