Gå til innhold

*Noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Jeg ble litt usikker på hvor jeg skulle plassere dette innlegget, men jeg prøver her først jeg!

 

Da jeg fant ut at jeg var gravid, snakket sambo og jeg om abort, så jeg var på sykehuset til en konsultasjon (to ganger) og tok innvendig ultralyd for å konstantere hvor langt jeg var på vei. Jeg fikk da svaret 7+1 og andre gangen 9+1.

 

Jeg lurer på om de ville ha sagt ifra hvis det var 2 der inne (eller flere for den sakens skyld?) Eller ville de ikke sagt noe i og med at det var snakk om en abort og dette da ville vært urelevant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei;) jeg er nok ganske sikker på at de ville sagt ifra at det var to der inne...;) lykke til

Skrevet

Oki, takk :)

 

Vi bestemte oss for å beholde, det var bare mye med økonomi og slikt som måtte gå opp først! Vil jo at alle skal ha det bra også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...