Gå til innhold

Søk på deres egne nick, da!! Så ser dere at dere tar feil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er faktisk en alvorlig anklagelse.. Og hadde dette stemt hadde systemet her inne sviktet igjen...

Men dere tar feil......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør hør! Endelig noen andre som klarer å tenke litt i kveld.

Skrevet

Det stemmer det brumma! fysj og fy:-)

Skrevet

Rister på hodet over gribbeflokken her inne....

Skrevet

det søket viser jo bare at hun har svart på trådene som kommer opp...

Skrevet

hvorfor i all verden står det postet av ..... når det ikke er det ? ser flere innlegg det står postet av å så mitt nick men er ikke postet av meg bare det at det er jeg som har svart sist.. kan lett misforstås da når det står postet.. hmm

Skrevet

Du må ikke ta åtselsmaten fra gribbene Brumma, de blir så lei seg.Hahaha. Er det mulig.? Iq er en fin bil!!

Skrevet

Innlegget du får opp når du søker er jo postet av deg... men det vil jo ikke si at TRÅDEN (altså hovedinnlegget) er postet av deg...

Skrevet

Jeg mistenker enkelte av gribbene her for å ha samme størrelse på IQ'en som i sko....Og da hjelper det ikke å ha Prada, gitt.

Skrevet

uff jeg søkte på mitt og fikk opp 1 treff..å det var et bilde av en dødfødt baby og noen minneord om han..snufs..Har en på 4 mnd selv så den kjente jeg langt inni hjerterota ja. Trist..

Skrevet

ser nå jeg hadde søkt på artikler..å da hadde vel et ord klaffet med mitt nick..

Men så det er sagt jeg har ikke svart på disse kristine trådene..ikke helt fått med meg noe av hva det gjelder.

Men har jo alltid vært slik at søker man i innlegg på et nick så kommer opp tråder man har svart på også, ikke alle er trådstarter..Men nå har jeg som sagt ikke fått med meg hele greia da. Skulle bare søke på mitt nick å se hva som skjedde jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...