Belladonna med to gutter Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Gutt på 1 år, 40,5 i feber nå, har hatt feber i to dager, vært i ok form, men litt sutrete. Nå puster han så fort, er det farlig?!
ConsuelaBananaHammock Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Barn puster ofte raskere når dem har feber. Gitt han paracet?
mamarama og lille banan Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 ring legevakta, så får du kyndig svar ikke farlig å spørre om råd der, de er bare glade for å hjelpe.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Kan det være begynnelse på feberkrampe? Jeg aner ikke altså, tror jeg ville tatt en telefon til legevakten...
Belladonna med to gutter Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2009 gitt paracet ja....ringer legevakten jeg! Takk for råd!
cammiss Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 HVis du er redd for feberkramper- Ring legevakten! kle av barnet mest mulig- slik at det blir avkjølt og ta lunknevåte kluter på pann- Men det er ofte at barn kan bli fortpustet ved høy feber-( i vhert fall gjorde vår datter det-) har du gitt febernedsettende- hvis ja - RING LEGEVAKTEN- hvis nei prøv det- ev ring samtidig.. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå