Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 å like westlife for det om man er over 30 er det heilt feil? hvorfor blir man dømt over musikk smaken sin?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Det er ikke det at du liker Westlife, men det at du ligger og ronker etter stemmen til han ene, som en annen fjortis.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Nå har jeg ikke helt fått med meg bakgrunnen for innlegget, men ja, det finnes faktisk studier som viser en sammenheng mellom musikksmak og for eksempel sosial bakgrunn, politisk ståsted, hvordan man ser på seg selv og omverden.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 *ler så tårene triller* Alle har rett til å like den musikken de vil da. Fillern. Vanskelig å holde seg alvorlig i dag. *hikst*
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 sa aldri at jeg lå o ronka til han jeg sa at jeg syntes stemmen hans er så utrolig sexy at det nesten ikke er mulig å at han ser utrolig sexy ut. er godt gift å trenger bare han men jeg liker musikken men inn på soverommet kommer den ikke
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Hehe. Jeg blir grundig underholdt her i kveld
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 ja en skal høre mye før øra detter av
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Ja, dette blir jo en helaften! *knasker potetgull mellom slagene og prøver å pleie ømme magemuskler*
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Hahaha. Det er lenge siden jeg har ledd så godt i mitt eget selskap! hoho.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Ja, jeg sender en stor, virtuell takkeblomst med et søtt kort til dagens Anonyme:) Thank you, you've made my day! Mens vi er inne på boyband: Vi skal ikke dra litt god, gammel NKOTB inn i debatten? *ler*
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Jeg signerer takkekortet! Herre min hatt, for en underholdende kveld! Takk, kjære Westlife-onanist. For ikke glemme Anonym som klarte å skape dagens furore ut av ingenting Klassisk! For min del må det blir Backstreet Boys Mang en fjortiskveld i senga med Nick Carter hengende over nattlampa, gitt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #13 Skrevet 16. januar 2009 husker jeg var sååå forelska i han ene der å herregud er det mulig å ha hatt så dårlig smak de så jo heilt jævlige ut jo. nei takk.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Step by step.. O baby... Åh, som jeg var forelsket i dem..:-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #15 Skrevet 16. januar 2009 Hahaha! Herregud, dette blir bare bedre og bedre. Er det ikke han Mark som er homo?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #16 Skrevet 16. januar 2009 ja godt at man vokser å forandrer smak
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #17 Skrevet 16. januar 2009 såååå er det så farlig da sanynligheten at man treffer han er jo sååååå stor kan vel like en musikker eller skuespiller selv om han er homo eller lespe. en utrolig sanger er han iallefall, vil gått inn på you tube å hørt en av de siste sangene fra konserten i sommer håra reiser seg på armen når han treffer d høye tonene, det gjør det også hører en flink kvinne som kan synge men er vel sikkert bifil jeg da
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #18 Skrevet 16. januar 2009 Jepp, NKOTB var the big thing i min spede ungdom. Selv var jeg stor fan av Metallica fra 6.klasse ( begynte tidlig ) men hadde en plakat av NKOTB og Madonna på pikeværelset innimellom James Hetfield og Lars Ulrich. Tror jeg hadde en kassett ( en KASSETT!!! Guuud, hvor gammal jeg føler meg ) med NKOTB, favoritten var Hangin' Tough...*fytterakkern, det er godt musikksmaken bedret seg*
Let's hear it for the boys! Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 Good for you! Whatever floats your boat!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #20 Skrevet 16. januar 2009 utrolig lett noen er å hisse opp og andre er veldig hårsåre.....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #21 Skrevet 16. januar 2009 Kanskje vi er like gamle:) Herregud, måtte bare henge meg på her. NKOTB, hadde helt glemt de! Joey, Jordan, og, husker ikke resten! Tror det var Jordan som var helten min, broren til Joey? Jeg hadde også en salig mix av plakater og kassetter, Metallica, NKOTB, Beatles, EMF, Police og lurer på om jeg hadde et par Pantera- plakater også gitt. Hehe, artig:)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #22 Skrevet 16. januar 2009 Ja, det var et innlegg om hissige og hårsåre på Krangle. Men der var temaet en smule mer alvorlig enn hvilket boyband man kan høre på når man har passert 30
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #23 Skrevet 16. januar 2009 Signerer Pantera, Anonym 00:33! Husker ikke navnene til gutta boys lengre, er vel alderdommen som har begynt å sette sine spor:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå