Gå til innhold

Gir dere dåpsgave til barnet deres...?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det. Kjøpte en slik tinntallerken til å ha bilde inni midten, med inngravert navn, fødselsdato, vekt, lengde og dåpsdato. Ville ha likt til alle, derfor ordnet vi med det selv.

Skrevet

Vi gjorde ikke det! Var så travle tider med babis at vi ikke en gang tenkte på det, tror jeg...

Skrevet

Ja.

Syns absolutt det ville vært rart og ikke gitt gave fra oss selv.

Ga en håndmalt stol fra malurten og en gravert lommekniv.

Skrevet

Medlemskap i boligbyggelaget

Og 1000 kr på konto.

Skrevet

Vi holder dåpsfesten for noen tusen kr + åpnet bankkonto og satt inn 1000 kr på konton.

Skrevet

Jeg lagde et nydelig scrap album til henne fra de 3 første mnd. 10 000 kr på konto og et hjerte smykke.

Skrevet

Jepp, syns det er litt hyggelig at hun har et minne fra mamma og pappa også på dåpsdagen.

Økonomien var derimot stram, ble ikke noe penger på konto eller andre dyre gaver. Jeg kjøpte en barnegyngestol på skeidar, som jeg malte et Kvitebjørn Kong Valemon-motiv på, samt navnet hennes.

Skrevet

Ser egentlig ikke noe poeng å gi noen dyr gave eller gave i det hele tatt. Ungen får jo selskapet og pleier å få mer enn nok av smykker, bestikk, penger osv av de andre gjestene. Å kjøpe noe bare for å kjøpe noe er jo bortkastet. Man bruker jo masse penger på barnet de første månedene uansett.

Skrevet

nei...vi gjorde ikke det...

barna fikk dåpen, og mer hadde vi ikke råd til....(koster jo mange penger om man har ett hyggelig lag etterpå) nå har barna mine vært 4-7 uker gamle rund dåpen alle sammen...så det er vel egentlig ikke noe de trenger da som de ikke får hos noen andre...

men ett pent album med bildene fra dåpen har de fått...

bursdagsgaver får de hos oss hvert år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...