Gå til innhold

qwerty123 Det er mulig å se det ennå.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der fikk jeg også sjans til å se det med egne øyne.

Skrevet

hvordan er det dere kommer inn på slike ting? Hvor søker man? :-p

Skrevet

Herrejesus... Det står at hun har SVART!! Det står akkurat det samme når jeg søker på mitt eget nick!! Herregud, snakk om brødhuer!

Skrevet

Ja, hvordan ser dere dette??

Skrevet

Det er tatt vekk igjen nå. Øverst i venstre hjørne.

Skrevet

Hos meg kommer det bare opp at det jeg søker på ikke er der.

Skrevet

Om dere ser litt lenger ned på siden ,ser dere det står postet av qwerty123.Og Det betyr at hun har startet tråden !

Skrevet

Fy faen... Kjenner det klør i fingrene etter å FIKE TIL DERE!

Gi opp! Dere tok feil.

Skrevet

Der kom det ja... Hos meg er det ikke endra noe, så her står det at hu har posta mange av dem selv. Huff, jaja!

Skrevet

Ok... Jeg tar deg, Felixsinmamma, siden du er sist her.

Søk på nicket ditt. Kan du se at det ser ut som selv har postet alle innleggene du har svart på...?

Skrevet

hehe anonym 00:06, vit at jeg deler din frustrasjon med deg...

Skrevet

Trur du de har lyst til å innrømme at de dummer seg loddrett ut annym 00.06?, Uff pinlig.

Skrevet

Finner ikke søket står det bare når jeg søker etter nick. Hvorfor kommer det opp på dere andre?

Skrevet

Takk, spurven! Jeg begynte faktisk å lure på om det var meg det var noe galt med her... hehe.

Skrevet

Dere må da være utrolige dumme egentlig. Om dere søker på mitt nick så kommer det opp innlegg jeg har svart på, det står postet av Den heldige eier av ett barn, men om dere ser etter på skravlesiden så har jeg bare svart, ikke startet dem.

Pass på at dere ikke får orgasmer av dette, så opphissende som det er.

Skrevet

Hun har IKKE startet de innleggene selv, det kommer jo opp slik uansett hvem sitt nick en søker på.. Søkte på mitt egt nick. Jeg hadde f.eks svart på en tråd selv med spørsmålet: kan jeg være gravid? Da står det trådstarter "mitt nick_uke 37" bak. Tviler på jeg hadde spurt om jeg kunne være gravid i uke 37......:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...