Gå til innhold

Telefonselgere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pussige greier. Jeg reserverte meg mot telefonsalg for flere år siden, men i tide og utide ringer det sånne uber-hyggelige mennesker som høres ut som Duracellkaninen høy på koffein og prøver å selge meg alskens abonnementer og produkter. Selvsagt når jeg står med armene fulle av handleposer eller i middagsluren. Spesielt Go'boken har en tendens til å ringe gang på gang. Er jeg bare et yndet offer for telefonterror eller er det flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man har registrer seg mot telefonselgere så har steder en er kunde hos lov å ringe.

Så hvis du f.eks. har reistrert deg på babyverden.no kan Go'boken ringe, da de begge er under Sandviken.

Mulig du har noen flere slike relasjoner som gjør at andre også fremdeles har lov til å ringe.

Men når det er sakt så er det jo også mange selgere som driter i å oppdatere listene sine hver tredje mnd som de er pliktigtil.

Skrevet

Det skjer her og, og når jeg så forteller at jeg har reservert meg mot telefonsalg for i alle fall to år siden, så presterer noen av dem å si at det tror de ikke på, fordi det ikke står registrert hos dem.

Heldigvis er de aller fleste hyggelig, og ringer ikke tilbake igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...