Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Du skal vite at du har kvaliteter og du bør respektere deg selv. Husk du er et forbilde nå. Ikke for fjortis jenter men for en fin lita jente. Du må jobbe med selvtilliten din jente. Jeg har sett tv serien og jeg kan se at du er en god jente. Kanskje litt braa, men det gaar nok over. Ta vare paa deg selv.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hyggelig at du skriver noe pent om deg selv også da kristine....
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 det er faktisk ikke hun som har skrevet dette. kristine er i kina. tror ikke hun er så dum å lager flere tråder nå.. får vi håpe da =/
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Da tror jeg hvertfall at det er henne som har postet dette innlegget ,siden det står aa i steden for å .De har ikke å i kina !
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Du burde være forsiktig med å beskrive deg selv som trygdemisbruker. Det er tross alt fengselsstraff. Datten din fortjener et barn med selvrespekt.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 kristine skriver ikke så feilfritt..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #8 Skrevet 17. januar 2009 Feilfritt? Noen steder er det brukt å, andre steder er det brukt aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå