Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 får dere dårlig inntrykk av vedkommende? Hva tenker dere evt?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Det er ekkelt. Nesten like ekkelt som stemmen til jordmora på tv3.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 like lite som om alle andre som er så lite lure at de tatoverer seg. synest ærlig talt ikke det er noe pent, og ikke særlig lurt heller, samme hvilken yrkesgruppe de tilhører
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Nå skal den tatoveringen være meget spesielt plassert for å kunne være synlig i en vanlig hvit sykepleierdress da! Dessuten synes jeg at det er anderledes med mannlige kontra kvinnelige sykepleiere. Mannlige hadde jeg vel syntes det var helt greit på. Men en kvinnelig sykepleier kan jeg ikke se for meg, det hadde blitt litt rart. Kommer selvsagt an på str og motiv også.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Mannlige sykepleiere er utrolig femi og ømt. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Jeg er sykepleier og arbeider i full stilling på sykehus. Jeg har ingen motforestillinger ifht dette med tatovering når en er sykepleier. en må skille mellom jobb og privatliv,slik en gjør i andre yrker også..selv har jeg 2 stykker,men ikke synlige(på magen og på korsryggen). men det er klart at har man synlig tatoveringer er dette en helt annen sak syns jeg. en bør da prøve å skjule dem, for å fremstå som profesjonell i jobben sin,dette syns jeg gjelder for de fleste yrker..
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Pisspreik! Mannen min er sykepleier og er skikkelig macho
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 jeg må tilføye til denne umodne personen som rakker ned på mannlige sykepleiere...jeg kjenner mange mannlige sykepleiere,og de er veldig dyktige i jobben sin. ingen av dem er spesielt femi heller..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Det gjør jeg også, og jeg synes det er det minst macho jeg kunne tenke meg! Nei, takke meg til en deilig, svett, skitten mann, som har brukt kroppen;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Nei, jeg får ikke dårlig inntrykk av et tatovert menneske, det være seg sykepleier, lege eller rakettforsker. Kan dog muligens forstå at det kan virker fremmed for eldre mennesker over 70 eller andre konservative.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 mannlige sykepleiere...? jesus altså, nå må dere altså åpne horisontene deres litt! da hadde det kanskje vært en uforståelig tragedie om Hillary Clinton skulle blitt første kvinnelige presidenten i USA også da eller? det er klart, hun skulle vel holdt seg på kjøkkenet.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er kvinnelig sykepleier, forøvrig uten tatoveringer. Men jeg forstår ikke hvorfor en tatovering gjør en sykepleier uprofesjonell!? Nei, det fatter heg virkelig ikke. Og når det gjelder mannlige sykepleiere så er det noe av det mest macho og sexy som finnes. Synes jeg!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #13 Skrevet 17. januar 2009 Og JEG synes IKKE det er sexy:) Men, smaken er som baken, delt i hvertfall 2!
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 En sykepleier er et helt vanlig menneske og må ha få ha tattovering akkurat som en lærer eller selger, så jeg driter langt faen i om de har tattis eller ikke. Det er ikke min sak.
malingus Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 Samboeren min er sykepleier og har en skikkelig sexy tatovering på skulderen/overarmen! Han er råfin! Og hun som skrev at "takke meg til en skikkelig svett mann som bruker kroppen sin" Sykepleiere bruker da i aller høyeste grad kroppen sin! Løfter, bærer, går mange kilometer, bøyer, strekker osv. Så den holder ikke dama!
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #16 Skrevet 17. januar 2009 Gjør det noe med tattiser, da? Liker egentlig best de som har feks Ganesha nedover hele armen kontra de som har et lite "kinesisk" tegn som alle har. Det du lurer på er om jeg ville fått et dårlig inntykk av en sykepleier som kom for å pleie meg med tatoveringer nedover hele armene hvis jeg skulle havne på sykehus? Ville ikke fått noe dårlig inntrykk, nei. Ei heller tenke at vedkommende var lite skikket til jobben.
malingus Skrevet 17. januar 2009 #17 Skrevet 17. januar 2009 Og det går da vel ikke an å si at en mannlig sykepleier ikke er sexy! Blir det samme som å si at jeg syns ikke en eiendomsmegler, murer eller en mann på 30 er sexy! De er da like forskjellige som menn flest! Finnes mannlige sykepleiere med vidt forskjellig utseende, interesser og framtoning, hmofile og hetrofile -som i alle andre yrkesgrupper! Snakk om å være dum når man kommer med sånne utsagn!
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #18 Skrevet 17. januar 2009 Ja, for sykepleierene de bruker ikke kroppen sin, de, skjønner du. De sitter på en stol hele dagen og blir trillet dit de skal. Gjør ikkeno, de. God tid har de, dagen lang. Skikkelig slaraffenliv å være sykepleier.
Serial mom Skrevet 17. januar 2009 #19 Skrevet 17. januar 2009 Hva er det som er så forferdelig med tattoveringer da? Hvorfor er det uprofesjonelt? Hvorfor ser dere ned på dem som har det? Hva er det eksagt dere tenker? Er så teit å bare si at det er teit, lowlife osv. Begrunnelser, takk! Alle må jo få ha den meningen de vil, vi er forskjellige, men skulle gjerne bare visst HVA det er som er så galt med å være tattovert? Hilsen ei med mange tattoveringer(er ikke sykepleier)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #20 Skrevet 17. januar 2009 Ja,får veldig dårlig inntrykk. Ville gjøre meg utrygg som gammel i dag!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #21 Skrevet 17. januar 2009 Mannen min er sykepleier, jobber på en psykiatrisk avd med TUNGE pasienter, som innimellom blir voldelige. Ikke akkurat noen femi jobb. Her er det lite små damer kan stille opp med!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #22 Skrevet 17. januar 2009 Jeg får et dårlig inntrykk av alle som er tatovert, sykepleiere eller ikke.
malingus Skrevet 17. januar 2009 #23 Skrevet 17. januar 2009 Akkurat horfor får dere et dårlig inntrykk? Hva er det dere ikke liker ved tatoveringer? Det er jo kunst, om dere liker det eller ikke. Får dere et dårlig inntrykk av folk som henger opp kunst i stua si også?
Januars lykkeliten Skrevet 17. januar 2009 #24 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er spl og har tatovering :-) Tror ikke noen av mine pasienter noen gang har sett den da. Men hvis du noen gang blir innlagt, du som syns det er så ekkelt, bør du jo forsikre deg om at spl ikke har tatovering.. Ha-ha-ha
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2009 #25 Skrevet 17. januar 2009 Gjør meg ingen ting om de har tattoveringer eller ei. Det er deres privatsak, og sier ikke noe om hvordan de gjør jobben sin. Min mann har flere tatoveringer, men jeg tror ikke noen av hans pasienter ser at han har det. Tatoveringer som blir sjult av en t-skjorte. Og hadde han fått høre av noen atdet var upassende hadde jeg nok hørt det fra lengst. Har kun hørt at han får ros av sin jobb han gjør. Så om jeg havner på sykehus og får en pleier som har tatoveringen skal ikke jeg rynke på nesen hvertfall. Men jeg hadde muligens tittet litt ekstra på min lege om han hadde fått seg. (går vel snart av med pensjon, og en litt bestefar type.) før jeg hadde ledd litt for meg selv innvendig. (har en veldig god tone med denne legen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå