Gå til innhold

Endelig!!!!!!!


Loso

Anbefalte innlegg

Da var det min tur igjen....

Fant ut at jeg var gravid på tirsdag og det var en etterlengtet beskjed å få:-) Jippi....Har en september gutt på 3 år og klarte å få til et september barn igjen. 14 dager senere termin enn for 3 år siden. Juleferie er jammen deilig dere:-) Får til litt av hvert da.

 

Morro at det er så mange her inne allerede... Hvordan er formen deres da? Jeg er allerede litt småkvalm, og har en del hodepine ... men ellers bare lykkelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

 

Mest smerter i korsrygg her foreløpig, venter på at ekstremkvalmen skal sette inn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med september skatten i magen :)

 

Her varierer symptomene stortt, fra den ene dagen å ikke kjenne noenting til neste dag å være ekstremt trøtt og ha behov for å sove hele dagen. Begynnende kvalme hvis jeg ikke tar hensyn (begynner dagen med en liten matbit og spiser lite og ofte).

 

Føler meg noen dager oppblåst, spesielt utover dagen men trener og driver på som før og koser meg veldig med å vite at magen skal bli stoooor og rundt etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere og gratulerer:-)

 

Juleferie med litt avslapping gjør underverker..venta 1 1/2 år etter at jeg mista en gang....så endelig:-)

 

Litt småkvalm, men ikke noe å klage på. litt murring i magen og korsryggen...trodde mensen kom snart, men heldigvis så gjorde den ikke det:-) Men puppene er kjempe ømme, vært helt siden eggløsning. kan nesten ikke være nær de...og de har blitt litt større. Oppblåst i magen, spesielt utover dagen...

 

Men det tåler vi når vi endelig har fått en liten spire i magen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så morro med to septemberbarn:) Jeg har vært trøtt og kvalm i de siste to- tre ukene og tok testen igår:) Fikk mistanke ganske tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei - dette er jammen spennende!

 

er utrolig trøtt, sover både dag og natt:) ellers litt små uvel og rar litt menslignende følelse, ømme og store bryster, så i morgen blir det innkjøp av nye BH;) er bare i 5.uke så ennå spent på om det sitter...vi håper på det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...