Piri Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Synes det er kvalmende med piercing i det hele tatt. Ekkelt å tenke på snørr og busemenner på piercingen i nesa og hvordan folk kan ha noe slikt i munnen skjønner jeg ikke. Det kan umulig være behagelig og langt mindre hygienisk. Hilsen ei som har totalt slitsom fobi mot alle slags smykker, ringer, briller, klokker, penger etc.
GuttemammaX3 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 har hatt min i over åtte år... ikke noe uhygienisk det, pusser bare den sammen med tenner og tunge, rent og fint i munnen min:) og behagelig er det forsåvidt også, er ikke lenge før man slutter å tenke på at den er der, men når den ikke er der kjennes det som om noe mangler... du må gjerne ha fobi for akkurat hva du vil, men er altså ikke så ille som du forestiller deg:)
Leirha Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Uffda, så slitsomt for deg Jeg for min del syns det er fint ed piercing i tunga, men bare der også
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har i tunga... Kjenner ikke at den er der da.. har hatt den i 6 år nå.. Man tar den ut og koker den innimellom og renser den godt. Ellers pusses den som ei over her sier.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Jeg savner tungepiercingen min, jeg. Har tatt to ganger, vet ikke helt hva jeg tenkte når jeg tok den ut siste gangen - følte meg litt naken uten. Nå er det heller ikke mulig å ta flere ganger siden jeg har to arr på tunga, og det er ikke anbefalt å ta ny piercing i gamle arr. Savner neseringen og navleringen også, når jeg tenker meg om.... *sukk* Enda godt jeg har en ny tatovering å se frem til om en liten stund
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Hvorfor tok du den ut da? Hmm....
TrustNoOne (but Me) Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Av alle ting trodde jeg at jeg var lei dem...Først forsvant navleringen, så neseringen, så tungepiercingen, angret, inn med ny tungepiercing, gikk med den i fire år, fikk ny jobb og følte at den ikke passet inn...Fy flate som jeg angrer nå. Hadde jeg ikke hatt så kort tunge, hadde jeg piercet den på nytt lengre bak - men tunga er nok oppbrukt, gitt. En av livets mange erfaringer.
Tomine is my star Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Har alltid hatt løst på piercing i tungen,men aldri vært tøff nåkk til å ta.... Nå er jeg 32 år og tenker jeg er for gammel til slik no...
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 H.I.: du har et problem der ja.. hehe jeg har piercing i tunga, underleppa og navlen.. og har lyst på flere. synes piercinger er sexy, jeg.. så lenge de er på fine plasser og ikke for mange på en plass. kunne aldri tatt dem ut. mistet tungesmykket en gang, og det føltes helt rart å ikke ha noe å "leke med" i munnen. du burde få deg en piercing! Så kankje du slutter å gå rundt og brekke deg når du ser andre med det...
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 har piercing i tunga også, loving it!!)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Du er et persilleblad, du?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2009 #14 Skrevet 16. januar 2009 Betegnelse på noe sart som fort går i stykker... Kjent fra norsk litteratur (betyr norske skrifter, som teks bøker)
Chris&Alex♂♂ Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 det har jeg også hatt, og i navelen også. tok begge ut i første svangerskap.
Tøysetipp Skrevet 17. januar 2009 #16 Skrevet 17. januar 2009 Jeg er ikke noe videre begeistret for utsmykninger, hverken piercinger eller tatoveringer. Har aldri hatt lyst på og foretrekker at partneren heller ikke har piercinger i fjeset. Litt turn-off egentlig.
xxxJulianexxx Skrevet 17. januar 2009 #17 Skrevet 17. januar 2009 Hemmende fobi ja. Har aldri tenkt over at disse tingene er ekle jeg.
Gjest Skrevet 17. januar 2009 #18 Skrevet 17. januar 2009 Piercing i tunga er skikkelig fjortiss, synes jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå