Gå til innhold

Det var den overraskelses turen.. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har "smuglet" ut litt penger fra kontoen vår for å kjøpe en alene weekend til meg og mannen, og så finner den j... vaskemaskinen ut at den skal ryke!!!! Det er dårlig gjort det!

Alle pengene er nå fint tilbake på konto, og vår weekend tur går til elkjøp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj det er kjedelig da:( Men du kan du ikke sjekke om du kan få sånn kto hvor du ikke må betale før oktober eller når det er. Så sparer du hver mnd frem til forfall.

Skrevet

Men for å se positivt på det, så var det bra at du hadde spart de pengene. Tenk å sittet der uten vaskemaskin da! :-/

Skrevet

Ja - er det ikke så utsettelsesgreie så kan dere heller nedbetale over tid og ta dere den turen ?

Er vel noe slikt rentefritt for flere måneder før man begynner å betale ?

Skrevet

koster ca 350 i etablering og tydelig at de vil ha folk til å handle for det er rentefritt ut 2009 ivertfall.

Skrevet

Forstår hvordan du har det.

Jeg hadde 4 jobber, sparte penger som en tulling fordi jeg skulle til Australia på "work and travel" i et år. Da jeg nesten var i mål, møtte jeg mannen i mitt liv. Vi fant ut at han skulle bli med. Plutselig ble jeg gravid og Australia-pengene havnet i stasjonsvogn istede.

Forbanna surt der og da, men hadde aldri byttet nå;)

Du får se det sånn at det ikke var meningen at dere skulle dra. Kansje de hadde skjedd noe kjipt...

Den positive siden: Du får snart en helt ny vaskemaskin!

Skrevet

Uff da, stakkars ;-(

Skrevet

Er så typisk at slikt skjer! Men ikke kjøp maskin på avbetaling, er så lett at det glir ut og blir dyrt. Spar heller opp til en ny tur.. ;)

Skrevet

Kjøp en brukt vaskemaskin da vel? :) Jeg kjøpte brukt for mange-mange år siden, og den surrer og går fortsatt :) Betalte vel 500kr for den!

Skrevet

Blir nok ikke på avbetaling nei, klarer meg det enorme hus og billånet..

Men sa til han nå hva jeg hadde planlagt, så nå sitter vi her 2 sure over tapt tur,, He,he..

Men,men sånn er det med 1,8 barn hus, og gjeld...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...