En blå å en rød:) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Var en unge som hoppa skikkelig hardt på magen min idag, kom så bardus på meg at jeg hadde ikke sjanse til å stoppe han... Fikk veldig vondt, men bare der å da, har ikke merka så mye etterpå, annet enn veldig vondt i symfysen...(jobber på småbarnsavdeling i barnehage) Vet jo at de er relativt godt beskytta der inne, men HVOR godt da på en måte?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hvor langt er du på vei?
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Det skader ikke å ta en snartur til jordmor og få lyttet på fosterlyden. Var nylig inne til en sånn sjekk. Fikk det på dagen, det var fort unnagjort og jeg følte meg mye tryggere etterpå.
En blå å en rød:) Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2009 ca 4 mndr... Får ikke kommet meg til jordmor før tidligst tirsdag... men har ikke merka noe mer etterpå...så håper det går bra, får ikke gjort noe med det uansett hvis det har skjedd no...=(
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Da er baby fremdeles godt beskyttet i vann og stor livmor, men det er selvfølgelig ikke bra med kraftige slag i magen... Men så lenge du ikke ha hatt smerter så går det nok bra! Ikke la det gjenta seg, bare! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå