Gå til innhold

Hører dere på helsesøster ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar de rådene som passer for meg og min gutt ,også gir jeg blaffen i resten .

Det er jeg som kjenner sønnen min best og vet hva som funker for han ,ikke helsesøster som treffer han 5-6 ganger i året!

Ikke søren om jeg hadde latt meg presse av en hs til søke bhg eller gi han tran osv om jeg ikke ville at han skulle gått i bhg eller ikke ville at han skulle ha tran.

Bare så det er sagt så går sønnen min i bhg og han får tran, men ikke fordi at hs vil det ,men for at jeg vil det.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her. Han måles og veies, og det er greit at de sjekker hvordan han ligger an sånn sett men ellers tar jeg også rådene som passer for oss.

Litt forskjellige grunner, blant annet at min har hatt kiss og dette ble ignorert og bagatellisert av helsestasjonen.

Skrevet

Jeg er takknemlig for mange råd jeg får av hs, andre råd hører jeg men bryr meg ikke om fordi jeg vet at det ikke vil fungere for mitt barn!

Jeg har også funnet ut at hs ikke trenger all info om barnet mitt eller familien, jeg spør om det jeg lurer på og hun kommer med sine råd!

Hs sin jobb er jo en veiledende og rådgivende jobb, ikke en lov!

Som du sier HI, det er vi som foreldre som kjenner barna våre best, men det er mange råd jeg er takknemlige for også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...