beggeto Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Vår 13 mnd gamle jente sitter fortsatt med ansiktet mot oss i vogna. Kan snu sittedelen og hadde engentlig tenkt å gjøre det i høst. De fleste gjør vel det når babyen er 6-9 mnd?? Elller???? Men jeg syns det er koselig å prate med barnet når vi triller tur. Flere som foretrekker å ha barnet mot seg også når barnet begynner å bli "stor"?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Har ikke snudd den vi iallefall, og jenta vår er 21,5 mnd... Hadde den bare andre veien på 17.mai for at hun skulle få se. Har ei vogn som er framovervendt også da, men hun foretrekker å se på meg når vi går tur.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Jeg snur sittedelen litt fram og tilbake jeg, har gjort det siden 9mnd alder, er nå 16mnd. Noen ganger kjeder hun seg når hun sitter mot meg og strekker seg over kanten for å se forover, andre ganger koser hun seg med mamma's småprat og grimaser Jeg for min del syns det er kosligst på de turene der jeg ser henne, men når hun gjør tydlige tegn til å ville sitte andre veien gjør jeg det!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Jenta vår blir to i mai og vi har ingen planer om å snu sittedelen med det første ihvertfall. Har snudd den for anledningen et par ganger men det blir altfor lite sosialt for oss. Vi prater og tuller og ler når vi er ute og går, dersom hun vil se pleier jeg å bære henne eller la henne gå selv isteden.
BigHorns Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Har vend bart, så her sittes det litt hver vei i løpet av en tur. Kommer ann på hvis der er mye å se på, eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå