Gå til innhold

Britax Multi-Tech - noen erfaringer med denne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 6,5 mnd må ha ny bilstol snart, da han snart har vokst ut av den gamle..

 

Er det noen som har erfaring med denne stolen?

Noen som vet om den selges i Sverige, og hva den evt koster der..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanonbra stol, vi er superfornøyd!! Kjøpte den på ett ukestilbud på nordby senteret i sverige og sparte 1500,- Enkel å montere og suveren hvilestilling for ryggen

Skrevet

Har den og er veldig fornøyd:) Enkel å montere også. Min gutt er 2,5 år, sitter bakovervendt i stolen. Den kan brukes opp til 25 kg begge veier og på alle plasser i bilen, og er en av stolene med lengst rygg på markedet, noe som kan være greit å være klar over hvis man (som vi) har en lang gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...