Piri Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Den mannen som fant ut at 5 dl på en halvliter er passe mengde, var en kjip en jævel. Det er faktisk altfor lite! En halvliter bør faktisk være rundt 2 liter'n. MINST! Miljøvennlig ville det også vært. Mindre pant og mindre hull i ozonlaget. Det er noe med den ideen om å ta en halvliter. Vi spør og blir spurt om vi skal møtes å ta en halvliter. Så da gjør vi det. Tar EN halvliter. Og selv om den går rett i fletta, pirrer hemningene bittelitt eller legger seg som en varm, avslappende bølge i kroppen, så blir det med den. EN halvliter. Alle kjenner trangen til å sitte litt lenger og ta en til, men få gjør det. Hvem er det som har skrevet denne uskrevne regelen om å ta EN halvliter? Drikker du 4 - 5 halvlitere lurer folk på hva du feirer. Drikker du mer enn det, er du på fylla og spekulasjonene om samlivsbrudd, oppsigelse eller midtlivskrise florerer. I tillegg er du en dårlig og uansvarlig mor, kjæreste og ansatt. Drikker du 10 eller fler har du ramla helt utpå og plata neste. Nå lurer du sikkert på den 2. eller 3. Vel, hva i helvete er vitsen med å drikke 2? Da øker bare lysten til å bli værende enda mer. For plutselig kribler det litt i magen og dansefoten, vitsene blir morsommere og latteren runger litt bedre. På den 3. øker denne tendensen og i tillegg begynner x antall alderstillegg å renne av samtidig med at utammede pupper begynner å føles attraktive. Da kan du like gjerne drikke EN halvliter og gå hjem med skamvettet i behold. Jeg går aldri ut å tar en halvliter. Jeg blir hjemme og drikker mine halvlitere i fred og fordragelighet. Har bedre kontroll slik. Riktignok sitter latteren løst og puppene føles faste og fine allerede. But whos counting!
Dronningen! Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=PYtdq5S2YjE&feature=PlayList&p=81D3E37C50C9E93E&index=22 Trenger jeg å si noe mer?
Musemor med tre søte små Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Joa...... Men det er et lite problem da..... Dersom halvliteren blir for stor, f.eks. 2 liter, vil den bli død før man får tid til å drikke den opp.
Dronningen! Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Var det fælt? Nei da, er så morsomt så)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå