Gå til innhold

noen her som kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har sett en sånn forenklet bæremeis til ryggen der barna kan sitte på ryggen.men for 1-4år eller noe tror jeg.. den har stropper som en sekk og en feste som barna sitter i på ryggen.

noen som har noe ide om hva jeg prater om??:)

noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det var en sånn en. såg denne gikk bare opp til 20 kg, googla den og fant en som gikk til 29kg og. men du, hvordan sitter en 2 åring i en sånn?

jeg vil ha noe til våren og sommeren slik at jeg kan droppe hele vogntullet. den jeg såg, var slik at barnet satt seg på ryggen til moren og holdt seg fast, så drog hun opp ryggstøtte tingen og festet de øverst på skulderselene. var kjemep praktisk å gjøre alene. vil ikke ha noe à la bære meis der jeg må omtrent ha hjelp for å få henne rett oppi selen. er den slik?

Skrevet

Jeg er alene å har ingen problem med få han på. Jeg bare fester den på meg først, så setter jeg han på ryggen min og drar selene over og fester dem. Har da stilt inn selene på forhånd.

Kjøpe den når mini var ca. 1 år. Han er nå snart 2. Han sitter veldig fint i den. Brukte den inne nå for ikke lenge siden da han var syk, å jeg måtte pakke. Var helt supert da :o)

Jeg har litt trøbbel med rygg og hofter, men kan bære han lenge i denne uten at det gjør vondt. Men mine foreldre har lånt den å syns den er helt super! Veldig god. Er som å ha en sekk på ryggen. God støtte i hoftebeltet.

Så er det veldig kjekt med det innlegget man kan legge over hodet om de sovner på ryggen. Det støtter hodet så det ikke faller bakover. Min gutt har sovet godt der mange ganger. Pluss at det er veldig kjekt om man skal på tur. F. eks. båttur hvor det er trangt med vogn.

Ja, denne går vel til 20 kg. Gutten min er bare 10 kg. så vi har nok denne lenge enda.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...