Kliko Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 I det siste så synes jeg magen har blitt sånn rar og slapp nederst.. Og det er jo litt rart, for er i uke 34 (i morgen), og ting begynner jo å bli rimelig trangt så han bør jo ta all plassen omtrent. Han ligger i sete leier, men veit ikke om det har noe å si jeg.. Hmm, noen andre med slapp mage??????
Kliko Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2009 Dytte dytte dytte!! Ingen andre som opplever dette ?? hmm??
Mone snart3barnsmor Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 jeg har alltid tenkt det er mageflesket jeg, heeheh... siden det er så stramt over resten av magen , så må jo det flesket legge seg en plass også, hehhehe...
Kliko Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Kanskje det? hehe.. Men det har blitt sånn nå i det siste da, men så er det jo også nå magen har blitt sånn skikkelig stram:P
Bevind *har født*:) Skrevet 17. januar 2009 #5 Skrevet 17. januar 2009 Min mage ble sånn slapp nede når magensank og babyen la seg godt til rette langt nede:)
camillaen Skrevet 17. januar 2009 #6 Skrevet 17. januar 2009 Min mage er også blitt slapp nederst, men d er fordi babyen har skiftet litt stilling og sunket lenger ned. Er i uke 36:)
Tirilmor82 Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Magen min har også blitt sånn slapp nederst, og innimellom er det litt ømt der også. Jordmor kommenterte det også, og sa at det var en hevelse av væske, som kunne komme av at det var dårligere sirkulasjon i vevet der. Er 39 uker i morgen (har vel hatt det i snart et par uker nå).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå