♥ DAME Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Kunne tenke meg å melde min inn i 2 klubber, men vet ikke hvilke.
♥ DAME Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2009 Er INGEN av barna til noen av dere medlem i noen klubb, hmmm.... Jeg vil at mitt barn skal få en pakke i mnd. med en bok og en leke osv... Rart at ingen her inne har det til sine barn.
coriander Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 go'boken - passer godt til de minste ( masse morsomme tøy/leke bøker osv) nå er jo barna mine blitt større og får fellespakke fra boklubbens barn + at vi er med i go'boken ( tall- bøker / matematikk -- hun er nå 6 år) jeg har også handlet en leksikonserie + en eventyr serie fra selgere.
Lykke X 4 Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Ingen av mine barn er medlem av bokklubb. Handler bøker i butikk eller på nettet, og låner på biblioteket. Da slipper man stresset med avbestillinger ol. som gjerne er med bokklubber.
♥ DAME Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2009 Da blir det nok go`boken og bokklubbens barn på den lille her )) Tusen takk for svar ))
Mayken Skrevet 17. januar 2009 #7 Skrevet 17. januar 2009 Snuppa har vært medlem av go'boken, men meldte henne ut for en stund siden, synes de ble for kjedelige og gjentok seg selv litt mye. Har meldt henne inn i bokklubbens barn nå. Og vurderer å melde babyen inn i Ole Brumm klubben, men nurket må bli født først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå