*toppris* Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 som dere sikkert har fått med dere var jeg til ultralyd idag kl 20.... fikk da se og høre et bankende hjerte:) er ca 6/7 uker på vei:) yeyyeyyey!!! begynte å grine der jeg lå med bena til værs;p kommer til å få flere blødninger med klumper, koagulert blod... dette pga det ligger igjen etter nr 1.... skal tilbake om to uker for å se om alt står bra til... for når jeg får blødninger kommer jeg ikke til å vite om det er sa eller det er som det skal være....men denne lille rakkeren satt og hjertet dunket som bare det:) viste meg hodet osv, stilig!! ikke det at jeg klarte å se det da...hehe.... så, YESSYESS!!!!! satser på det beste:) gleder meg til neste ul ja:)
fødeklar lillegull 13.09.09 Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 ÅÅ så fantastisk bra...!!!! Tenkte på deg i dag. )
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 åh, så bra;-) og da blir du fulgt godt opp etterhvert også...nå ble jeg kjempeglad, har fulgt med litt, vet du;-)
VinterSol+2 Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 så flott! hadde en god følelse for deg i dag da!
skorpionfruen Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Herregud så flott, har også tenkt på deg i dag. Ønskestøv funket slapp masse av, dette er en fighter så den kliper seg fast. *lykke til*
2prinsesserogbim Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Så flott da.... Lykke til videre:)
*toppris* Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. januar 2009 like mamman sin da;p hehe.... håååper virkelig!!!! sliter med røykingen..skal innrømme det... men har fått beskjed om at jeg MÅ slutte pga den sa på den ene, har fortsatt blodansamling over fosteret som presser på og "åreknute" i livmoren!!! når man har det r det vistnok større sjanse for sa..... så SKALslutte... og kutte pepsi maxn... uf fog uff... mye på en gang... men det er jaggu VERDT DET!!!! nå er det enda mer kos å strikke:) gleder meg virkelig til neste ul... hehe... får kanskje vite mer om jeg hører til i august eller september klubben,,, min sønn har b.dag 0109, og dette blir enten like føreller like etter....:-O
Gjest ~Gravid og glad~ Uke 5 Skrevet 17. januar 2009 #10 Skrevet 17. januar 2009 Så herlig..!! =) Du skal se at denne lille klamrer seg fast. Er pepsimax avhengig jeg også,men sluttet med det med en gang jeg fikk positiv test,nå har jeg kjøpt inn fanta og sprite. Vet jo at koffein øker faren for spontan abort,og at unstig søtstoff i lett produkter ikke er bra for babyen. Håper også at du klarer å slutte og røyke,det øker faren for sa betraktelig mye! =/ Fikk du ikke en nøyaktig termin? Jeg skal på UL på torsdag,bare lørdag i dag. Åååååååh... hehe
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. januar 2009 #11 Skrevet 17. januar 2009 Åååååååååå - lykke lykke til =) Har tenkt sånn på deg i går og i dag... Så godt at alt står bra til - er veldig glad på dine vegne =) Stooooor klem fra
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 17. januar 2009 #12 Skrevet 17. januar 2009 så bra at alt gikk fint :-D lykke til og gratulerer. har fulgt med jeg også. tenkte mye på deg i går kveld håpet på det beste..
*toppris* Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. januar 2009 nei fikk ikke nøyaktig termin.. legen/gynekologen sa at det var vanskelig å si eksagt grunnet embryoet fortsatt er så lite... men får jo den senere uansett da så gjør ingenting:) er uanett i slutten av august eller begynnelsen av september... han sa t.o.m at kanskje det var ei lita jente da siden alt er annerledes i forhold til mitt 1 svangerskap.. hehe... hadde vært koselig det ja! men han vet jo selvsagt ikke, for tidlig;) men en ting skal han ha, var utrolig flink!!! forklarte alt mulig og pekte og viste osv... skal nok flere ganger til han ja:)
Vifikkiaugust Skrevet 17. januar 2009 #14 Skrevet 17. januar 2009 Ååå det var gledelige nyheter!! Kos dere med magen!
septermor Skrevet 17. januar 2009 #15 Skrevet 17. januar 2009 Så hyggelig ) Kos deg videre med voksende mage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå