Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt ved middagsbordet i stad og begynte å diskutere navn til klompen i magen...

Største ramset opp en hel masse med navn, og jeg svarte; nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei... (dere skjønner tegninga)

Så enten så liker ikke jeg de navnene som er brukt på slutten av 90-tallet, begynnelsen av 2000, eller så har henne og jeg VELDIG forskjellig smak når det gjelder navn.

Heldigvis så er det jeg og sambo som skal være enige da, men vi har ikke snakket om det ennå. Har ca 3 mnd på oss, så det går nok bra. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så rart dette med navn. Før jeg ble gravid og fikk barn hadde jeg en laaang liste med potensielle barnenavn.. men da jeg ble gravid var det bare noen få som var "bra nok" :) Mye fine navn, men få som er fine nok til sitt eget barn tror jeg :)

Skrevet

Ja jeg synes det er veldig vanskelig. Forrige gang så hadde vi fornavnet til gutt klart lenge, mellomnavnet fikk han når han var noen uker gammel... Jentenavnet var vi aldri 100% enige om, men det var ikke så nøye heller for jeg "viste" jeg fikk en gutt... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...