Gå til innhold

ang leiepøriser av lokale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet drømmelokale.. i frimurer losjen, de skal ha 12 tusen for det. Da er nedvasken etterpå med i prisen. Syns dere dette var forferdelig dyrt? Er jo så usikker på hva som er vanlig å betale, og jeg har ikke lyst til å ha det i et grendahus/sportshus heller:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt ann på hva som inkluderes i prisen og hvordan det legges opp rundt. Jeg fant ett knallfint lokale til den nette sum av 30 000kr (!!!!!). Da måtte vi i tillegg bestille catering gjennom dette firmaet, alkohol måtte igjennom de, servitører måtte igjen de, alt av bord, stoler, dekketøy, duker og lignednde måtte bestilles gjennom de.. ja u name it. 30 000 var kun for lokalet og vask, alt annet måtte betales for. Det ble rett og slett svindyrt.

Skrevet

Vi betaler 1500,- inkl. vask for et grendahus. Ganske nytt og fint. Enkelt og greit!

Aldri i verden om vi hadde betalt 12 000 for å leie lokale.

Skrevet

vi skal leie lokalet på ett idrettshus. nesten nytt der. de har alt var bord stoler ,kopper og kar:-)

plass til hundre stk ca. vi må betale litt under 5000kr inkludert vask. syns ikke det er dyrt,akkurat passe. vi hører til den plassen lokalet er,derfor har vi ikke sjekket om det er noe billigere rundtforbi andre steder.....

Skrevet

me betaler 30 000 kr..

da er det inkl. mat, drikke(når me kommer, og til middag, resten er betalingsbar), pynting, kaffe, overnatting osv...

(dette er på ett hotell)

syns det var vanvittig dyrt med 12 000 viss det kun er likalet og ingenting inkl.

Skrevet

Hvilken Frimurerlosje er det snakk om? Vi hadde det på FrimureLosjen i Drammen og bet 3000 i leie....

Skrevet

vi skal ut med 4000 for lokalet.. syntes det var en grei pris=)

Skrevet

Takk for svar alle sammen, men jeg har funnet ut at det faktisk ikke var så dyrt likevel=) er verdt prisen, kjempe fint der..store saler:) så dette blir perfekt<3. Vi hadde ikke lyst til å ha det på et grendahus eller idrettshus, er ikke helt den standaren vi vil ha når vi først skal gifte oss:)

Lykke til alle sammen på dne store dagen.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...