Gå til innhold

alkohol når man er prøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva dere har valgt å gjøre når dere har prøvd å bli gravide ifh til alkohol.. er i uke 3 av syklus, har IKM tidligst onsdag neste uke... men har ustabil syklus så kan også gå en uke til da. Det jeg lurer på er om det er trygt å ta seg en fest da? Er invitert på fest imorgen, og hadde vært morsomt å vært med. Å tenker at man kan liksom ikke sitte på gjerdet å vente måned etter måned heller... samtidig så kan man jo ha vært så heldig å ha truffet blink denne mnd... tror jeg har hatt eggløsning. Hva velger dere å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg drakk når eg følte for da... Siste gang eg var på fest var 3 dager etter el... Men drakk 1 øl på julaafta, vågde ikkje å drikke litt til da for da følte eg at eg va gravid... Fekk pos test dagen før nyttårsafta

Skrevet

ok :) Jeg kan jo ta meg ett par glass vin, men stå over de sterke varene, og trenger ikke ta så mange :)

Skrevet

Gjer så du føle for du.... :) Gøy å få tatt seg ein fest før ein skal gå ca året vertfall uten nåke... ;o) hehe

Skrevet

Man kan jo ikke sette livet sitt på pause. Jeg brukte over 9 mnd på å bli gravid. Jeg måtte leve også...

Skrevet

Ta deg en fest!! Ærlig talt, man skal da leve. Tenk bare på hvor mange velskapte friske flotte barn som er laget i "fylla" He he.. =;-) Nei, det viktigste er å kutte ut når man får positiv test.. Da MÅ man..

Ha det gøy på fest og lykke til med babylaging=;-)

Skrevet

både jeg og venninnen min ble gravide etter sikkelig rølpe fylla hun ble gravid dagen derpå og samme ble jeg:) gutten hennes er en mnd og frisk og rask.... min er ennå i magen, men ser ut til å ha de kjempe fint den også :) så slå deg løs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...