babyklar er lykkelig :) Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 lurer på hva dere har valgt å gjøre når dere har prøvd å bli gravide ifh til alkohol.. er i uke 3 av syklus, har IKM tidligst onsdag neste uke... men har ustabil syklus så kan også gå en uke til da. Det jeg lurer på er om det er trygt å ta seg en fest da? Er invitert på fest imorgen, og hadde vært morsomt å vært med. Å tenker at man kan liksom ikke sitte på gjerdet å vente måned etter måned heller... samtidig så kan man jo ha vært så heldig å ha truffet blink denne mnd... tror jeg har hatt eggløsning. Hva velger dere å gjøre?
2prinsesserogbim Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Eg drakk når eg følte for da... Siste gang eg var på fest var 3 dager etter el... Men drakk 1 øl på julaafta, vågde ikkje å drikke litt til da for da følte eg at eg va gravid... Fekk pos test dagen før nyttårsafta
babyklar er lykkelig :) Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2009 ok Jeg kan jo ta meg ett par glass vin, men stå over de sterke varene, og trenger ikke ta så mange
2prinsesserogbim Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 Gjer så du føle for du.... Gøy å få tatt seg ein fest før ein skal gå ca året vertfall uten nåke... ;o) hehe
Dane Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Man kan jo ikke sette livet sitt på pause. Jeg brukte over 9 mnd på å bli gravid. Jeg måtte leve også...
3snuppeliner Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Ta deg en fest!! Ærlig talt, man skal da leve. Tenk bare på hvor mange velskapte friske flotte barn som er laget i "fylla" He he.. =;-) Nei, det viktigste er å kutte ut når man får positiv test.. Da MÅ man.. Ha det gøy på fest og lykke til med babylaging=;-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 både jeg og venninnen min ble gravide etter sikkelig rølpe fylla hun ble gravid dagen derpå og samme ble jeg:) gutten hennes er en mnd og frisk og rask.... min er ennå i magen, men ser ut til å ha de kjempe fint den også så slå deg løs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå