Gå til innhold

Kreative damer kan dere hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skal planen om å tilby klær til tenåringer i nettbutikken gjennomføres.... og derfor trenger jeg forslag fra dere til kategori. Har en egen tanke, men kanskje dere kommer opp med et navn som fenger mer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor store er klær til tenåringer da?

Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, til det er jeg for hjernedød :)

Skrevet

13, 14 og 15 år.... hjernedød er du vel neppe:)

I samme kategori vil det nok være fra str 8 og oppover. Dette har noe med inndelingen av str fra leverandørene å gjøre. Mange har jo 8-14.

Skrevet

Tenåringer- den VÆRSTE gruppen:) Skal til London neste uke, kan komme med noen gode forslag etter det:) Lykke til!

Skrevet

Jean paul- eneste forslaget jeg kom på i farten.

Vanskelig aldersgruppe.

Mexx kanskje..

Skrevet

Merker er ikke noe problem. JP får man ikke lov til å selge på nett forresten. Jeg trenger navn på KATEGORIEN disse klærne skal ligge under i nettbutikken. Har selv vurdert og kalle den Teens corner..... men vil gjerne ha andre forslag.

Skrevet

Hehe, en liten misforståelse der ja :)

Teens corner funker bra det :)

Hvilke merker er det du skal ha da?

Skrevet

Det er mange merker man ikke får lov til å selge på nett, men noen har jeg tenkt å ta en ny runde med. De merkene som er helt sikkert er Lee jeans, Retour, Claire, Bjørkvin. Blir spennende å se om det gir respons. Er jo ikke akkurat mange som selger merkeklær til store barn på nett.

Skrevet

Hormonklubben

Kvisehjørnet

Klær for oss som hater foreldre

Fjortiss_me!!

Teens corner? hehe.....syns du skal konse på å finne en kategori som fenger mødregenerasjonen, det er vel neppe tenåringer som kommer til å løpe ned siden selv om dere selger tenåringsklær også?

Skrevet

hehehe kvisehjørnet..... Fjortiss_me var jo et morsomt forslag da. Kom gjerne med flere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...