Gjest Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Endelig skal planen om å tilby klær til tenåringer i nettbutikken gjennomføres.... og derfor trenger jeg forslag fra dere til kategori. Har en egen tanke, men kanskje dere kommer opp med et navn som fenger mer:)
Joikaboll@ Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Hvor store er klær til tenåringer da? Jeg kan ikke svare på spørsmålet ditt, til det er jeg for hjernedød
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 13, 14 og 15 år.... hjernedød er du vel neppe:) I samme kategori vil det nok være fra str 8 og oppover. Dette har noe med inndelingen av str fra leverandørene å gjøre. Mange har jo 8-14.
Jenny-penny Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Tenåringer- den VÆRSTE gruppen:) Skal til London neste uke, kan komme med noen gode forslag etter det:) Lykke til!
Mamma med to søte små Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 Jean paul- eneste forslaget jeg kom på i farten. Vanskelig aldersgruppe. Mexx kanskje..
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #7 Skrevet 16. januar 2009 Merker er ikke noe problem. JP får man ikke lov til å selge på nett forresten. Jeg trenger navn på KATEGORIEN disse klærne skal ligge under i nettbutikken. Har selv vurdert og kalle den Teens corner..... men vil gjerne ha andre forslag.
Mamma med to søte små Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Hehe, en liten misforståelse der ja Teens corner funker bra det Hvilke merker er det du skal ha da?
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #9 Skrevet 16. januar 2009 Det er mange merker man ikke får lov til å selge på nett, men noen har jeg tenkt å ta en ny runde med. De merkene som er helt sikkert er Lee jeans, Retour, Claire, Bjørkvin. Blir spennende å se om det gir respons. Er jo ikke akkurat mange som selger merkeklær til store barn på nett.
Ulme Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Hormonklubben Kvisehjørnet Klær for oss som hater foreldre Fjortiss_me!! Teens corner? hehe.....syns du skal konse på å finne en kategori som fenger mødregenerasjonen, det er vel neppe tenåringer som kommer til å løpe ned siden selv om dere selger tenåringsklær også?
Gjest Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 hehehe kvisehjørnet..... Fjortiss_me var jo et morsomt forslag da. Kom gjerne med flere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå