Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

før dere fikk regelmessig mens etter dere sluttet med p pille? jeg sluttet i sept etter å ha brukt i 11 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg ikke svare deg på, da jeg ble gravid før mensen kom.. Ca 2 uker etter pilleslutt! Men, det var med min 2 jente. Nå prøver vi på nr.3 og jeg sluttet med pillene i august og fikke ikke TR før i November, men det har nok mest med at jeg ammet....

Skrevet

kanskje vi begge er heldige denne mnd:-)

lykke til!!

Skrevet

Ja, det hadde jo vært hyggelig :o)

Vet du om du har hatt eggløsning?

Skrevet

Sluttet med p-piller i mai etter ca. 12 års bruk. Forholdsvis stabil syklus med en gang. 8.pp nå.. :-/

Lykke til :-)

Skrevet

ja. tok blodprøver forrige mnd som antydet det:-) temper nå...

Skrevet

Jeg sluttet på p-pilla i august 06 og hadde regelmessig mens på dag 28 til nov/des mensen, den var på dag 30 så 35 så 21 og så ble jeg gravid på ca dag 36 i februar 07 og fikk en velskapt gutt nov 07. Så jeg trus ikke hormonene etter p-pilla var ute av kroppen før nov/des på meg. Men har ei veninne som ble gravid m en gang.

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillene i mars-08, fikk regelmessig mens med engang, men så hadde jeg litt opphold i sommer, trodde jeg var gravid, var ikke det, fikk mensen regelmessig igjen, og nå er jeg igjen gått to uker over ventet mens.. Men graviditetstesten er negativ.. Blir sååå frustrert!

Sist jeg ble gravid gikk det et og et halvt år før jeg fikk mensen igjen/hadde gått på p-pillene i 5 år), og da ble jeg gravid etter første mens..:)

Skrevet

skjønner det er frustrerende..ikke lett å la være å stresse.. først vente på el, så mens.. må være utrolig slitsomt for de som går lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...