Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Ser i nicket ditt at du er alenemor til tre små barn, hvordan takler du det? må jo være fryktelig slitsomt.. :S Har barna en far som stiller opp eller må du gjøre alt selv? annen avlastning? Skjønner bare ikke hvordan det er mulig å ha tre barn alene, må derfor bare si at jeg beundrer de som klarer det.
PAVEEL Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 heisann. jepp jeg er alenemor vettu. de to største gutta har en far og så er det lille hull i gummi da som ikke skulle vært til men som jeg nå er glad for at hun fikk være i magen min:-) hun har en annen far som kasta meg ut fra huset i 7. mnd. begge fedrene stiller opp:-) de er flinke til det. første far, er verdens beste og vi er veldig gode venner:-) far til lillebolla hater jeg pga hva han gjorde med meg, men prøver å tenke rasjonellt i forhold til henne, og han er en flink far. livet som alenemor er faktisk ikke så henktisk som det høres ut som, tror det er noe med å godta situasjonen som den er:-) og bruker tida deretter. men setter veldig stor pris på kveldene når alle er i seng og jeg kan bare være for meg selv:-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Det er fint at fedrene stiller opp så du får litt alene tid da.. Jeg er selv gift og har to barn og synes jo det er nokså slitsomt til tider. Så kan tenke meg hvordan det må være for deg.. Men hvordan klarer du å stå opp med de andre to på morgenen hvis feks den ene har vært våken halve natta, må jo være uutholdelig.. :S Hvor lang tid bruker du om morgenen før dere er ute av døra? :-)
PAVEEL Skrevet 16. januar 2009 #4 Skrevet 16. januar 2009 jeg har faktisk klart å lage en snillbaby denne gangen;-) så hun sover hele natta (bank i bordet), bare våken for mat en gang, men sovner igjen straks etterpå. morgenstellet når feks gutta skal i bhg (3 dager i uka), tar vel en god time tenker jeg. men da har jeg satt frem tallerkener kvelden før, samme med klærne de skal ha på seg etc. ikke alltid lillebolla får annet morgenstell enn å skifte bleie før vi drar ut døra da, men får god pleie når hun vi kommer hjem igjen:-) så det er ikke så ille, alt handler om logistikk:-)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2009 #5 Skrevet 16. januar 2009 Hvor mange timer søvn får du i løpet av døgnet? Jeg beundrer alle som klarer å ta seg av tre så små barn alene..
PAVEEL Skrevet 16. januar 2009 #6 Skrevet 16. januar 2009 tja.....godt 8 timer hver natt iallefall:-) av og til mer av og til mindre:-) tror faktisk det kan være like "travelt" å være foreldre som alene, for ofte skal feks far på jobb om morgenen etc... det jeg merker det mest på, er vel det at jeg har ingen å "klage" til hvis ungene er umulige, el fortelle hvor flinke de er. men man lærer seg å bli glad i sitt eget selskap da:-) blitt kjent med meg selv på en helt annen måte etter at jeg ble alenemor:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå