Rødhette <309+<312 Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 må man til nav og hente søknads skjema?
lego Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Søknadspapirene kan du skrive ut fra nettsidene dems... Etter uke 28-29 er det greit å søke. KAn være lang behandlingstid hos nav, så greit å ha ting i orden når en går til permisjon. Men jeg kjenner en som søkte en uke før fødsel og fikk pengene når hun skulle, så... JEg er i uke 29 nå og kommer til å fikse det i løpet av uka tenker jeg. Må få noen underskrifter av sjefen osv først...
Yarn Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 Hvis det er fødselspengene du tenker på, så må man senest søke 3 mnd etter fødsel, trur eg. Det står sikkert på søknadsskjemaet. Men da får du jo selvfølgelig ikke penger i tide.. Hadde sendt i goood tid hvis jeg skulle sikre meg å få dem på tiden, ja. Men hvis du tenker på permosjonspapirer som permisjonssøknad til arbeidsgiver, pleier det være 3 mnd før du skal ha permisjon, eventuelt holder det noen steder med 1 mnd avhengig av hvor lenge du skal ha permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå