Gå til innhold

FORSKJELL LELLOM 2-3 BARN VS 3-4 BARN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!! Har no tre barn i alderen 8, 6 og 11mnd.

Kjenner eg er ikkje heilt ferdig med barn, mannen min er jo selfølgelig uenig, han syns tre er nok. Han synst i utgangspunktet at to var nok, men er no så glad for den lille tulla me fekk i feb. Synst det var liten forskjell å gå fra eit til to barn, og ganske så stor fra to til tre. Han trur det blir så stor overgang å gå fra tre til fire, men eg er ikkje heilt enig med han.. Håper nokon med fleire barn kanskje kan svare meg?? Takk,Takk

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

For oss ble det stor overgang, men mest på grunn av at det ble 4 på relativt kort tid, og at nummer 2 og 3 var meget aktive tvillinger.

Tror det avhenger veldig av barna selv jeg, for overgangen fra 5 til 6 var en drøm :)

Stå på.

Skrevet

Jeg syntes ikke det var stor overgang. Har 4 barn..... men så er det 8 år mellom de to minste.. De to eldste er det bare 20 mnd mellom...

Legge til at eldste nå er 17 og minste er 2 ;o))

• 1 måned senere...
Skrevet

Har 4 barn på 11, 9, 3år og en liten på 7 mnd. Synes overgangen fra 2 til 3 barn var størst, men det var nok fordi det var så lenge siden jeg hadde hatt en baby i huset.

Har ikke noe særlig overgang fra 3 til 4 barn. Er nok kanskje fordi hun vesla er utrolig snill.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...