trying og kaisa elisebet Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Heisann!! Har no tre barn i alderen 8, 6 og 11mnd. Kjenner eg er ikkje heilt ferdig med barn, mannen min er jo selfølgelig uenig, han syns tre er nok. Han synst i utgangspunktet at to var nok, men er no så glad for den lille tulla me fekk i feb. Synst det var liten forskjell å gå fra eit til to barn, og ganske så stor fra to til tre. Han trur det blir så stor overgang å gå fra tre til fire, men eg er ikkje heilt enig med han.. Håper nokon med fleire barn kanskje kan svare meg?? Takk,Takk
75 modell og mamma til 6 Skrevet 6. mars 2009 #2 Skrevet 6. mars 2009 Heisann. For oss ble det stor overgang, men mest på grunn av at det ble 4 på relativt kort tid, og at nummer 2 og 3 var meget aktive tvillinger. Tror det avhenger veldig av barna selv jeg, for overgangen fra 5 til 6 var en drøm Stå på.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg syntes ikke det var stor overgang. Har 4 barn..... men så er det 8 år mellom de to minste.. De to eldste er det bare 20 mnd mellom... Legge til at eldste nå er 17 og minste er 2 ;o))
*Lissi* Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Har 4 barn på 11, 9, 3år og en liten på 7 mnd. Synes overgangen fra 2 til 3 barn var størst, men det var nok fordi det var så lenge siden jeg hadde hatt en baby i huset. Har ikke noe særlig overgang fra 3 til 4 barn. Er nok kanskje fordi hun vesla er utrolig snill. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå