Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo sitter oppe og synger sammen med barna. Og det er egentlig veldig koselig å høre på, bortsett fra at største (dattera til sambo) synger så FALSK!!! Tydelig en som ikke har arvet musikktalente... :P

Men nå begynner det å bli sent så jeg regner med at de gir seg snart... *hihi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig da=) Her har ikke sambo tonegehør i det hele tatt, og de få gangene han ufrivillig slår en strofe velger vi å overse det eller forlate området, hehe;p

Skrevet

hehe.. jeg synger også falskt... hehe å pappa prøvde forgjeves og fortelle meg at det ikke hørtes så fint ut når jeg var liten... hehe. sang av full hals uansett... hehe :D

Skrevet

Nå ble det (endelig) stille der oppe... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...