lego Skrevet 16. januar 2009 #1 Skrevet 16. januar 2009 Sambo sitter oppe og synger sammen med barna. Og det er egentlig veldig koselig å høre på, bortsett fra at største (dattera til sambo) synger så FALSK!!! Tydelig en som ikke har arvet musikktalente... Men nå begynner det å bli sent så jeg regner med at de gir seg snart... *hihi*
Tommage♀♂ Skrevet 16. januar 2009 #2 Skrevet 16. januar 2009 Så herlig da=) Her har ikke sambo tonegehør i det hele tatt, og de få gangene han ufrivillig slår en strofe velger vi å overse det eller forlate området, hehe;p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. januar 2009 #3 Skrevet 16. januar 2009 hehe.. jeg synger også falskt... hehe å pappa prøvde forgjeves og fortelle meg at det ikke hørtes så fint ut når jeg var liten... hehe. sang av full hals uansett... hehe
lego Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2009 Nå ble det (endelig) stille der oppe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå